Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    t1hero
    Deltagare

Lite halvpanik, skulle behöva dämpa ljudet rejält.

Föregående ägare hade slarvat bort sordinen man stoppar i slutröret för att dämpa ljudet. Kan någon här ha en att låna ut? 4″ utblås.

Jag har lite alternativlösningar på gång men sordin är smidigast och antagligen tystast.

Patentfrågan: kan man köra med en sådan utan att mappa om?

TomK
      Deltagare

Föregående ägare hade slarvat bort sordinen man stoppar i slutröret för att dämpa ljudet. Kan någon här ha en att låna ut? 4″ utblås.

Jag har lite alternativlösningar på gång men sordin är smidigast och antagligen tystast.

Ja det kan du göra

Grovsnus
        Deltagare

Svetsa en själv eller kolla upp med nån firma att göra det åt dig.
          En polare köpte en wrx 05:a där den saknades, så han svetsade ihop en på lunchrasten efter att bara sett bilder hur det skulle se ut, den funkar alldeles utmärkt.

SSC #1596
          Oyp_Oyp

t1hero
          Deltagare

Svetsa en själv eller kolla upp med nån firma att göra det åt dig.
            En polare köpte en wrx 05:a där den saknades, så han svetsade ihop en på lunchrasten efter att bara sett bilder hur det skulle se ut, den funkar alldeles utmärkt.

Kan tyvärr inte svetsa, och behöver till på lördag.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.