› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Länktips: Aktuell Motorsport
- Detta ämne har 21 svar, 1,185 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 5 månader sedan av
Sso.
-
FörfattareInlägg
-
17 augusti, 2005 kl. 17:40 #99950
Blocken
DeltagareFy faan va fränt 😛 . Tänk på att om du läser på franska eller finskaverkar det gå fortare :-(//Din f.d kartläsare ;-)… give the iron !!!
Spanska har jag hört är snabbaste språket… Eller hur SGM & K&N – tänker på is’n i vintras :+
/Blod
17 augusti, 2005 kl. 17:40 #99951Blocken
DeltagareÄr inte Xplosion på en vardag nästa vecka…. typ ons/tors nånting?Själv blir det DM i Strängnäs i helgen och Viks8:an i Valdemarksvik nästa helg, om bilen är hel……/fraSSe/Japp! Torsdag 25e! Kom gärna & kolla vettja :)/ABMin STi
Har varit där flera gånger tidigare och kollat men jag tycker det är lite för mycket ”rallycross”. Ball grej för den oinvigde rallysupporten, men för mig är rally något man kör i skogen på olika stäckor.men vem vet om inget behövs göras på bilen efter helgen så kanske man kommer förbi en sväng…När tar du licensen då?/fraSSe
Kanske ska samla ihop ett gäng och gå nån form av licenskurs i vinter? SAD-Janne, du har väl kontakter?
/Black
17 augusti, 2005 kl. 20:06 #99945SecretAgentMan
DeltagareSpanska är absolut överlägset snabbast, det är väl allmänt känt efter filmen som hundratusen elmiabesökare pratar om. 😀
/J
18 augusti, 2005 kl. 07:31 #99953Sso
DeltagareFör att få ut rallylicens är det bara att kontakta rallyklubben på orten o fråga om dom har någon licenskurs på G, har dom inte det bör dom veta andra som har det. På SBF:s sida http://www.sbf.se under ”Officiella meddelanden” står det var respektive distrikt har utbildningar har jag för mig.
på tal om licens, hur har du tänkt att lösa licens Blocken för dom två tävlingarna? Prova Bilsport eller? kommer inte ihåg hur många såna man får ta ut på ett år, så om du int ehar koll på det så bör du ta reda på det så det inte skiter sig, kartisåka räcker långt det, ha det bra i Golfen! 🙂
18 augusti, 2005 kl. 07:52 #99959christopher
DeltagareEtt litet repotage från m4s där några går licenskurs.
http://www.motorsport4sale.com/sv_intervju_3b_rallykurs.asp
/
fraSSe18 augusti, 2005 kl. 08:10 #99952Blocken
DeltagareFör att få ut rallylicens är det bara att kontakta rallyklubben på orten o fråga om dom har någon licenskurs på G, har dom inte det bör dom veta andra som har det. På SBF:s sida http://www.sbf.se under ”Officiella meddelanden” står det var respektive distrikt har utbildningar har jag för mig.på tal om licens, hur har du tänkt att lösa licens Blocken för dom två tävlingarna? Prova Bilsport eller? kommer inte ihåg hur många såna man får ta ut på ett år, så om du int ehar koll på det så bör du ta reda på det så det inte skiter sig, kartisåka räcker långt det, ha det bra i Golfen! 🙂
Hej!
Låter bra – ska kolla på SBF’s sida 🙂
Japp japp, engångslicenser 2 stk, lugna bananer.
Tack för ert stöd! 🙂
Mvh Blocken
18 augusti, 2005 kl. 11:37 #99954Sso
DeltagareKul med nån till i rallystol i SSI 🙂
Själv nöjer jag mig med att vara Co-driver istället för att köra själv, billigast så.. 😉/Mvh Stefan
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.