› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Allmänt › Läpp, Dump, avgas
- Detta ämne har 22 svar, 4,062 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 11 månader sedan av
TomK.
-
FörfattareInlägg
-
10 maj, 2011 kl. 19:06 #223718
Subaru-Calle
DeltagareTjena , tänkte lägga upp en likande tråd då jag hittade denna.
Satt och kollade på ebay inligt Linkangbg:s hänvisningar , då jag hittade denna:
Och så denna:
Är det någon skillnad på dom? Enda jag kan se är priset och att på den första länken så står det B/New .. I början?
Någon som vet?
Mvh: Calle 🙂
10 maj, 2011 kl. 21:35 #223705yngwie
DeltagareNae.. Jag har fått uppfattningen om att det ska vara helt ok faktiskt 🙂 Många pratar om sänkfjädrar och PRO-drive hjulvinklar 🙂
Man får se vilka man hittar. 🙂
22 maj, 2011 kl. 19:12 #223717osse
Deltagare——————–
7 juni, 2011 kl. 20:18 #223719Subaru-Calle
Deltagarehar deras hela avgassystem+ uppipe satt klockrent:) kan rekommendera tror ja betala 2500 för hela + frakt
En fråga .. Såg din rekomendation här och beställde mig själv ett likadant avgas..
Till frågan – När allt var monterat och klart och jag åkt någon dag , så började motorelektoniks lampan att lysa , hur löste du det problemet?
Läste att man kunde sätta på en celfix , (vilket skulle monteras bakom den bakre lambdasonden) men där finns inget att montera den i .. Snälla tacksam för svar!Mvh Calle 🙂
7 juni, 2011 kl. 21:29 #223711LinkanGBG
DeltagareEn fråga .. Såg din rekomendation här och beställde mig själv ett likadant avgas..
Till frågan – När allt var monterat och klart och jag åkt någon dag , så började motorelektoniks lampan att lysa , hur löste du det problemet?
Läste att man kunde sätta på en celfix , (vilket skulle monteras bakom den bakre lambdasonden) men där finns inget att montera den i .. Snälla tacksam för svar!Mvh Calle 🙂
jag fick aldrig nåra problem på min med det, vissa får det andra inte, men det ska bara vara att fixa sådan celfix vet dock inte hur de funkar riktigt tyvärr.
Är du nöjd med passformen osv på ditt med?:)
12 juni, 2011 kl. 08:35 #223706Fredde08
DeltagareEn celfix är i princip en rörstump med invändig och utvändig gänga.
Man får skruva ur den bakre lambdan, skruva dit rörstumpen och sen tillbaks med lambdan, funkar som en spacer typ, den lurar ecu:n att flödet är normalt.31 juli, 2011 kl. 08:11 #223720Mrpowwer
Deltagarehar deras hela avgassystem+ uppipe satt klockrent:) kan rekommendera tror ja betala 2500 för hela + frakt
Hej! Är inte så hemma på dessa bilart men skulle detta systemet även passa min WRX -02:a?? Tack på för hand!
Mvh Jonas31 juli, 2011 kl. 08:26 #223708TomK
DeltagareJa det ska det göra.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.