Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

En blå WRX STI i Tenhult (söder om Jönköping) fick en SSI-lapp i framrutan förra veckan. Förväntade mig en tråd här från ägaren men tydligen var det ingen SSIare…

Fin var det varjefall. 🙂

Rallyrille
      Deltagare

Tjena Alien!

Det var min bil du lappade! 🙂
        Har du varit i Tenhult i helgen?! Eller bara åkt förbi till mässan kanske?

Kul, för jag tänkte jag skulle kontakta dig och be om hjälp med STI-dekaler till min front. Bara några timmar senare sitter det en hälsning på bilen ifrån dig… vad är oddsen?!

Mvh./Rille

Niklas
        Deltagare

Ja det är humor det. 😀 Antar att du blev ganska förvånad då. Hehehehe. 🙂

Svärföräldrarna har en stuga ute i skogen neråt Älgabäcksryd (söder om Tenhult om du inte känner till alla hålor) och vi var nere och hälsade på dem under påsken. Just den dagen hade vi varit inne och käkat härligt Sibyllakrubb på “Gittans” och såg din bil på vägen tillbaka. Nejdå, jag saknade inte alls min blåa leksak då inte. Ooooooh nej… Åkte i baksätet i Opel Astran just då och ropade åt frugan att “STANNA! Jag måste smeka!!” :* :9 😀

Hör av dig angående dekaler, ingenting är omöjligt. Åker ner till Tenhultområdet igen i juli för att dra vidare söderut till Skåne. Om du vill ha montering gjord så kan vi ro ihop något då.

Rallyrille
          Deltagare

Hehe… joru, jag blev ganska förvånad!

Efter att jag fått din hälsning så lyssnade jag dag och natt efter din Impreza, och putsade glasögonen för att se din bil. Men icke då..! 😛

Tråkigt att du inte hade din bil med dig, i så fall kunde vi lekt lite. 😀

Jag känner till varenda liten gård här omkring, det går ju riktigt goa vägar där ute! :9

Du får snart P.M. om dekalerna jag funderar på!

/RR

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.