SSC Allmänt snack Allmänt småprat Lasik/lasek

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    down_the_drain
    Deltagare

Går o funderar på att få lite laser i ögonen.. Skulle va skönt att aldrig ha glasögonen med sig mer.Nån som gjort något av ingreppen eller något liknande?

/P

down_the_drain
      Deltagare

Går o funderar på att få lite laser i ögonen.. Skulle va skönt att aldrig ha glasögonen med sig mer.Nån som gjort något av ingreppen eller något liknande?

/P

Hulken
        Deltagare

En polare till mig har gjort det och han är supernöjd! Fort gick det oxå….tror det bara tog nån timme allt som allt. Men det kostar ju en del….fast det är det nog värt! 😉

Hulken
          Deltagare

En polare till mig har gjort det och han är supernöjd! Fort gick det oxå….tror det bara tog nån timme allt som allt. Men det kostar ju en del….fast det är det nog värt! 😉

.zip
            Deltagare

Samma här. En kompis har gjort det. tydligen så ska det göra riktigt ont första veckan, men det skulle visst vara värt det.

//.zip

.zip
              Deltagare

Samma här. En kompis har gjort det. tydligen så ska det göra riktigt ont första veckan, men det skulle visst vara värt det.

//.zip

p_ilis
                Deltagare

Jag gjorde Lasik för ca. 7 år sen. Har fortfarande perfekt synskärpa. Får lite ”glorier” runt ljuskällor i mörker annars märker jag ingenting. Välj en bra mottagning som gjort många operationer.

/Peter

p_ilis
                  Deltagare

Jag gjorde Lasik för ca. 7 år sen. Har fortfarande perfekt synskärpa. Får lite ”glorier” runt ljuskällor i mörker annars märker jag ingenting. Välj en bra mottagning som gjort många operationer.

/Peter

syke
                    Blockerad

Hittade just den här tråden på sweclockers forum som kanske kan vara till nytta:
                      http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=712438

syke
                      Blockerad

Hittade just den här tråden på sweclockers forum som kanske kan vara till nytta:
                        http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=712438

Niklas
                        Deltagare

Syke: Med tanke på att man behöver skapa konto där för att kunna läsa så kan du väl citera det viktigaste.

Niklas
                          Deltagare

Syke: Med tanke på att man behöver skapa konto där för att kunna läsa så kan du väl citera det viktigaste.

Niklas
                            Deltagare

Vad kostar det och vilka kliniker är det man skall sikta på? Kanske vore en trevlig present åt frugan.

Niklas
                              Deltagare

Vad kostar det och vilka kliniker är det man skall sikta på? Kanske vore en trevlig present åt frugan.

down_the_drain
                                Deltagare

Skall göra det på en klinik i malmö, Vårda ögonklinik.kostar 24000:- o då ingår allt.. även omoperation om det skulle behövas.
                                  har läst en hel del på nätet om bieffekter som kan uppstå så det e jag välmedveten om.Är ändå dax att byta glasögon och eftersom jag verkligen inte tycker om dem så får det bli en operation.

/P

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.