SSC Allmänt snack Allmänt småprat Läskig smäll?

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Nån som vet/hört nått? Tydligen två imprezor som krockat..

http://www.sportbilen.se/index.php?page=bildspel.php?cat=imprezakrock

Niklas
      Deltagare

FY F..!!!

Hur ser det ut att ha skett? Frontalkrock eller? Ganska kraftiga skador i fronten på båda bilarna. Kan inte ha handlat om ett race då. En WRX01/02 och en WRX03STI ser det ut att vara.

Märke att det var halt ute ikväll då jag hämtade tjejen. Fick fyrhjulssläpp då jag gav fullt på 2an. Kanske något som de två på bilderna inte märkte innan det var för sent.

Oavsett vilket, riktigt trist. Hoppas ingen skadades och att allt löser sig…

🙁 🙁 🙁

andreaswrx
        Deltagare

min var wrx han såg när jag bromsade men trodde att jag menade att jag skulle släppa förbi honom sen blev det trågt tog min bakom dären och framåt slet bort hela hjulupphängnnigen med drivaxel och allt sen gick min i diket! klarade mig med skrapsår lätthjärnskakning och ett sår i huvudet!!
          Andreas

Xenomorph
          Deltagare

Hej andreas jag hoppas att du klarade dig bra. Joel såg dig på kvällen innan då den var hel och fin. Hur gick det med PJ förresten?

andreaswrx
            Deltagare

jo det gick väl bra han fick krockkuddana det fick inte jag lustigt tycker jag! dom åkte med ambulans!
              Andreas

Niklas
              Deltagare

Usch så trist! 🙁

convoy
                Deltagare

Tråkigt! Men tur att det gick ”bra” för er.

Impreza som krockar med Impreza… inge vidare… 🙁

Någon som här på forumet som lurar på varför det är dyrt att försäkra Imprezor 😮

/M

Niklas
                  Deltagare

Vilda spekulationer på Zatzy om vad som hände. Det handlar om race, det handlar om panikbromsning för att det var en brud vid sidan av vägen, osv…

Xenomorph
                    Deltagare

>Vilda spekulationer på Zatzy om vad som hände. Det handlar om
                      >race, det handlar om panikbromsning för att det var en brud
                      >vid sidan av vägen, osv…

Tror inte detta stämmer då jag känner en, och vet vem den andre är i allafall..

andreaswrx
                      Deltagare

folk på zatzy verkar har rätt roliga svar:) är ju nästa så man gråter åt folk!!

Niklas
                        Deltagare

Har tagit bort en hel del i den tråden, var ännu värre förrut…

andreaswrx
                          Deltagare

kan tänka mig det har varit på försökringsbolaget idag och skrivit papperna dom var kanon bra och mkt lättare att sitta och förklara och att dom skriver!
                            sen var jag och tömde bilen kollade lite med sti var vekad i taket + buklig på vänsterskärmen:o konstigt

Niklas
                            Deltagare

De har kanske varit lite oförsiktiga vid lastningen?

Hur blir det med din? Laga eller skroten? Svårt att se skadorna på bilderna.

Många Imprezor som varit med i olyckor i vinter. 🙁

budda
                              Deltagare

Någon oförsiktighet vid lastningen var det inte….!
                                Impreza ägare och bärgare på plats.

PS. Fick en Smärre depression när jag kom till platsen DS.:(

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.