SSC Allmänt snack Allmänt småprat Lastutrymme sedaner?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    klew
    Deltagare

Åhoj! Våren närmar sig och som alltid blir man sugen på något nyare osv…
      Jag kör min bil ganska mkt i jobbet och behöver kunna lasta ungefär 4 kompletta datorer i bilen i snitt… (dator, mus+tangentbord utan kartonger samt 19″ TFT i kartong) får detta plats i en sedan? Det är tight att få plats med det i kombin men vid ett ev. byte så blir det en -06a, det är väl lite större utrymmen i den? De har ingen sån inne här i stan så kan inte på ett smidigt sätt åka och kolla så får fråga här helt enkelt 😛
      Anledningen till att jag kollar på sedaner och inte bara kombi är flera, dels är de lättare att hitta, dels är de förmodligen lättare att sälja när den dagen kommer och tror jag tycker lite bättre om utseendet på dem trots allt 😛

Anyway… ge mig info om lastutrymmena i era sedaner… gärna synpunkter från de som ägt både kombi och sedan 🙂

—————————————–
      Silverfärgad Impreza GT kombi -00.
      http://www.garaget.org/?car=108359
      —————————————–

.zip
      Deltagare

Beror på vilket chassi det gäller. Full/midi/mini? 🙂
        Jag kör en GT sedan och det ryms mer än vad man tror. Och fäller du fram baksätet så sväljer den allt.
        Jag har iaf fått plats med tre 16″ fälgar med däck utan att fälla ned baksätet.
        Du kan alltid ringa och fråga efter volymen hos någon Subaru återförsäljare för att jämföra.

//.zip

klew
        Deltagare

F/S desktop, ganska smidiga saker faktiskt… tror det är 35x45x7cm ungefär men kan inte svära på det 😛
          —————————————–
          Silverfärgad Impreza GT kombi -00.
          http://www.garaget.org/?car=108359
          —————————————–

.zip
          Deltagare

Äsh….. Det får du ju plats i passagerarsätet och du så vill 😀

//.zip

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.