Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    pontosa
    Deltagare

Hallå tänkte höra om någon i skåne kan fixa launch control på en impreza wrx sti 04 med vajer gas? Tack i förhand

Igge
      Deltagare

Välkommen till forumet!

En läsvärd tråd är den som heter “hur kommer det sig att open source inte är större” eller något sånt. Den ligger under allmänt och handlar om hur man kan pilla på ECUn själv med hjälp av t.ex. Tactrix

Lundberg
        Deltagare

Jag vill också gärna ha Launch Control samt flat foot shifting i min Sti 2015. Men jag vågar inte gå in och pilla själv i Ecun osv… Vet inte ens om jag skulle ha kunskap till att göra det.
          Är det bara JRM som kan fixa det annars, men dom ska väl ha nå magiska summor för det??
          Har kollat med Svensk Motoroptimering som finns här i Gävle men dom kunde inte fixa det. :confused:
          Ingen i närheten av Gävle som har kunskap och kan hjälpa till för nån röding ??

Är ju för övrigt ett skämt att inte Subaru har det som original i sina “Rallybilar” 😮

Igge
          Deltagare

Tyvärr lite långt bort :/
            Hade gärna kikat annars

adrenalin
            Deltagare

Jag vill också gärna ha Launch Control samt flat foot shifting i min Sti 2015. Men jag vågar inte gå in och pilla själv i Ecun osv… Vet inte ens om jag skulle ha kunskap till att göra det.
              Är det bara JRM som kan fixa det annars, men dom ska väl ha nå magiska summor för det??
              Har kollat med Svensk Motoroptimering som finns här i Gävle men dom kunde inte fixa det. :confused:
              Ingen i närheten av Gävle som har kunskap och kan hjälpa till för nån röding ??

Är ju för övrigt ett skämt att inte Subaru har det som original i sina “Rallybilar” 😮

Det måste vara någon som kan mappa med Ecutek/Open source. PBZ kanske kan med Open source så du slipper betala licens. (Eller någon här på forumet 😉

Igge
              Deltagare

Jo licensen är ju det som gör att det sticker iväg

Sen suger jrm ur de pengar de kan

Fick t.ex. prisuppskattning på 2 tusen för att lägga in laddtrycksbegränsning med kall motor

Det innebar avläsning av mapp, 2 minuter vid datorn och flashning
                Skaffade utrustning och gjorde det själv, så jag vet.

pontosa
                Deltagare

Ja jag vågar inte gå in och pilla där iheller :/ bättre fall någon som kan det får göra det 🙂

TKarlsson
                  Deltagare

Jag vill slå ett slag för SME.
                    http://www.sandasenmotorsport.se/om-oss-i-55.aspx

Sedan har du som sagt alltid JRM:
                    http://www.jrm-racing.se/

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.