En läsvärd tråd är den som heter “hur kommer det sig att open source inte är större” eller något sånt. Den ligger under allmänt och handlar om hur man kan pilla på ECUn själv med hjälp av t.ex. Tactrix
Jag vill också gärna ha Launch Control samt flat foot shifting i min Sti 2015. Men jag vågar inte gå in och pilla själv i Ecun osv… Vet inte ens om jag skulle ha kunskap till att göra det.
Är det bara JRM som kan fixa det annars, men dom ska väl ha nå magiska summor för det??
Har kollat med Svensk Motoroptimering som finns här i Gävle men dom kunde inte fixa det. :confused:
Ingen i närheten av Gävle som har kunskap och kan hjälpa till för nån röding ??
Är ju för övrigt ett skämt att inte Subaru har det som original i sina “Rallybilar” 😮
Jag vill också gärna ha Launch Control samt flat foot shifting i min Sti 2015. Men jag vågar inte gå in och pilla själv i Ecun osv… Vet inte ens om jag skulle ha kunskap till att göra det.
Är det bara JRM som kan fixa det annars, men dom ska väl ha nå magiska summor för det??
Har kollat med Svensk Motoroptimering som finns här i Gävle men dom kunde inte fixa det. :confused:
Ingen i närheten av Gävle som har kunskap och kan hjälpa till för nån röding ??
Är ju för övrigt ett skämt att inte Subaru har det som original i sina “Rallybilar” 😮
Det måste vara någon som kan mappa med Ecutek/Open source. PBZ kanske kan med Open source så du slipper betala licens. (Eller någon här på forumet 😉