SSC Allmänt snack Allmänt småprat Lazzat RS på Lunda

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    FeA
    Deltagare

Hallo!

Jag är ledsen över att behöva säga det, men jag har svikit er… 🙁
      Det var en Lotus Seven och en Audi S3 som var snabbare än mej på Lunda idag.
      Seven var inte mycket att göra åt, jäädrar så fint den ligger i kurvorna! 😮
      Men S3’an, 0.09s före mej – heeelskotta! 😀

Men men, ja’ ä int’ bitter! Var nöjd med mitt sista åk och kände att jag inte har kunnat förbättra så mycket.

Pannan – var höll du hus!? Nu fick jag ju försöka bära fanan själv! 😉

ExOrdis
      Deltagare

Ähh, erkänn att du tog light istället för socker. 😉

Blocken
        Deltagare

Det är ju kanonklockrent! Gratulerar! Bilder?

Monterat krängarna? Berätta om skillnaderna?

/Black

…………………..
          Thai-Perr

pannan
          Deltagare

Försov mig i Söndags och Lazzat vågade inte låta mig köra då det vart en hel del liv förra gången en deltagare kom försent vilket jag förstår. Hade goda chanser att ta en pallplats i klassen gatdäck vilket var jäkligt synd 🙁 Men men.

blir Blackrace iallafall den 4:e för att prova på om trimmet gett något. Körde ju original sist.

mvh
            J

Niklas
            Deltagare

Pannan: Är dina initialer ”AK”? 😉

pannan
              Deltagare

Pannan: Är dina initialer ”AK”? 😉

Inte vad jag vet 🙂 Finns ju dom som kör på evangemang och inte gömmer sig i en hangar 😛 Touché

FeA
                Deltagare

Det är ju kanonklockrent! Gratulerar! Bilder?Monterat krängarna? Berätta om skillnaderna?/Black…………………..Thai-Perr

Tack ska du ha Bläck 🙂
                  Nja, det vart dåligt med bilder. Men nån från depån iaf, och så en liten film, filmat med kameran.
                  Japp detta var andra gången jag åkte konbana med nya krängarna, och det känns jääkligt bra. Kör med dämparna på hårdaste och krängarna likaså.
                  Provade med att köra med dämparna på mjukare setup oxå, men det gick inte alls nå bra – bilen studsa bara! 😀

Gallardo’n får stå i bakgrunden 😉
                  http://i90.photobucket.com/albums/k276/ImprezaFeA/Lazzat%20RS%20060924/LazzatRS060924004.jpg

GT3’a, mumma!
                  http://i90.photobucket.com/albums/k276/ImprezaFeA/Lazzat%20RS%20060924/LazzatRS060924013.jpg

Så lite filmat när jag åker
                  http://s90.photobucket.com/albums/k276/ImprezaFeA/Lazzat%20RS%20060924/?action=view&current=LazzatRS060924022.flv

FeA
                  Deltagare

Försov mig i Söndags och Lazzat vågade inte låta mig köra då det vart en hel del liv förra gången en deltagare kom försent vilket jag förstår. Hade goda chanser att ta en pallplats i klassen gatdäck vilket var jäkligt synd 🙁 Men men.blir Blackrace iallafall den 4:e för att prova på om trimmet gett något. Körde ju original sist.mvhJ

Lycka till på Blackracet 🙂

Hade funderingar på att köra hela Lazzat cupen nästa år, men jag vet inte, tyckte inte det var så rolig bana. Det gick alldeles för sakta (max 80km/h enligt SBF’s regler).
                    Och låång väntan var det innan man fick köra.

”The challange”, hur är det då?

SecretAgentMan
                    Deltagare

Challenge äger, det är full attack, och oftast klurigt tekniskt med. 🙂
                      ”Problemet” med Lazzatcuppen är att det går under SBF, och de har krav på säkerhet, vagnsböcker och annat kul om hastigheterna skall upp.

/J – gillar inte manöverprov i gångfart och väntan på laddtryck, men hade man en supersjua så vore det en annan sak. 😀

AK_Impreza
                      Deltagare

ja gillar att sova DICE 😛

Manor
                        Deltagare

ja gillar att sova DICE 😛

Ja, vi vet A-K 😀 😀 :D.

pannan
                          Deltagare

Kristoffers GT3:a är sjukt fin. Lite tråkigt bara när vi hämtade den att han fick vänta på mig när jag körde i EVO:n, tack vare att min bil gick varm hela tiden 🙂 Gasfot hade han kan jag tala om.

Lazzat RS bana är kul då man lär sig att känna bilen. Men SAD kursen var roligare då det gick lite fortare. Challenge blir det att prova på nästa år. Det har varit fullt alla gånger man försökt att anmäla sig.

mvh
                            J

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.