Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    dlehtihet
    Deltagare

Hej,

Har jagat som en tokig en lång tid men gav upp. Försöker igen och hör med Er här istället:

Någon som vet om det finns ngt BRA larm att skaffa som passar CANBussen på en legacy/outback 2005? Med bra menar jag inte DEFA utan vad som helst annat, kanske i stil med T70C (som ej stöder 2005:orna pga att dessa har en senare version av CANbus och att DEFA ju köpt CarGard och inte utvecklar deras grejer vidare).

Fungerar FoxGuard? Vad passar egentligen?

M v h

Danne

Manor
      Deltagare

Jag misstänker med andra ord att Defa fortfarande suger hästb*lle? Kul att höra ifrån dig förresten Danne :-).

KristianE
        Deltagare

Vet inte om Bosch och swedeguards larm passar.
          Men de var väldigt bra för några år sedan när jag jobbade med larm.

dlehtihet
          Deltagare

Tjena Mats,

Detsamma 🙂 Det var ett litet tag sedan. Blev tillökning nu igen i förra veckan så nu har kombin förtjänat epitetet blöjexpressen om något.

Jag hade ett DEFA installerat i en vecka. När de ringde ifrån fastigheten bredvid där bilen stod för 3:e gången under samma vecka och klagade på att bilen stod och tjöt utan anledning så fick montörerna slita ut skiten för gott. Btw, var och hälsade på er i Rissne för 1.5 månad sedan. Måste säga att byggnaden är i star-trek storlek 🙂

Ha det

M v h

Daniel

dlehtihet
            Deltagare

hej KristianE,

ahh. toppen. Ska kolla upp dem och se om de fungerar till bilen.

tack 🙂

M v h

Daniel

Manor
              Deltagare

Tjena Mats,Detsamma 🙂 Det var ett litet tag sedan. Blev tillökning nu igen i förra veckan så nu har kombin förtjänat epitetet blöjexpressen om något.Jag hade ett DEFA installerat i en vecka. När de ringde ifrån fastigheten bredvid där bilen stod för 3:e gången under samma vecka och klagade på att bilen stod och tjöt utan anledning så fick montörerna slita ut skiten för gott. Btw, var och hälsade på er i Rissne för 1.5 månad sedan. Måste säga att byggnaden är i star-trek storlek :)Ha detM v h Daniel

Jaså, du var och hälsade på i Rissne. Slå en signal nästa gång vetja…så kan vi ta en fika. Vad var anledningen till ditt besök (if you don’t mind me asking)?

dlehtihet
                Deltagare

Det ska jag göra.

Var och hälsade på Lars Lindqvist, mattias wristel och ronny (på IT). Och så käkade jag lunch på er förträffliga lunchrestaurang också 🙂 Man är ju liksom inte van vid ett sånt utbud ifrån sitt eget jobb (och nej, jag skojar inte).

var sitter du i jättebyggnaden?

(sorry för O.T ni övriga)

M v h

Danne

Manor
                  Deltagare

Det ska jag göra.Var och hälsade på Lars Lindqvist, mattias wristel och ronny (på IT). Och så käkade jag lunch på er förträffliga lunchrestaurang också 🙂 Man är ju liksom inte van vid ett sånt utbud ifrån sitt eget jobb (och nej, jag skojar inte).var sitter du i jättebyggnaden?(sorry för O.T ni övriga)M v h Danne

Du har ett PM Danne.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.