SSC Annonser Säljes – Delar Legacy stereo GROM adapter

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    FiddeFuling
    Keymaster

Jag kommer att ha en GROM adapter till övers snart (råkade köpa två nya stereos :rolleyes: )

Jag har haft den i min Legacy 2004’a. Kenwood stereo utan inbyggd CD växlare.

Den har USB & AUX med kablage
      det finns möjlighet att köpa till Ipod kablage ifrån england

Den har INTE blåtand.. iallafall inte vad jag vet.

vet inte vad den kan vara värd.. den jag köpte med blåtand till frugans bil kostade 1800… 500 plus frakt kanske?

Släng ett bud jag är inte omöjligt, kan tänkas byta emot något roligt med 🙂

Felix

Sne
      Deltagare

Passar den i en Legacy 2004 med cd-växlare också?

FiddeFuling
        Keymaster

ja det vill jag påstå. Vi har en i frugans 2007’a med den inbyggda CD-växlaren.

denna adapter (burk) kopplar man in istället för den ”externa” cd växlare som annars ligger på golvet under passagerar stolen.

bor du i närheten så kan vi testa om den passar i din 🙂

Nu när jag funderar på det så tror jag att de går att ha både den externa och denna.. skall kolla på kablaget i eftermiddag 🙂

Sne
          Deltagare

Ok det låter ju bra. Tyvärr så bor jag nära Leksand i Dalarna.
            Skulle ju kunna ta ur min stereo och kolla modellbeteckning samt hur kontakten ser ut. Om du har en bild på kontakten så vore det kanon. 🙂

FiddeFuling
            Keymaster

shit hade glömt att jag lovat bilder.. sprang ut på lunchen o skruvade isär bil fan :D:p

Så det ser altså ut att vara ett ”breakout” kablage, så man kan koppla in den externa växlaren också 🙂

FiddeFuling
              Keymaster

googlade lite snabbt o hittade denna:

http://gromaudio.com/store/bt_adapters/wireless-btd.html

så man kan köpa till blåtand 🙂

Sne
                Deltagare

Tack för bilder. Jo, men den här kan vara intressant. Får man fråga varför du byter ut den och vad du skaffar istället? 🙂

FiddeFuling
                  Keymaster

Tack för bilder. Jo, men den här kan vara intressant. Får man fråga varför du byter ut den och vad du skaffar istället? 🙂

🙂

Jo.. köpte en WRX 2001 Kombi.. köpte en pioneer 2 din spelare till denna.. som visade sig inte vilja fungera med min telefon.. köpte ny stereo till min wrx men kunde inte lämna tillbaka pioneer spelare då tid för ångerrätt gått ut… så kommer nu sätta denna pioneer i Legacyn o hoppas att nästa telefon fungerar bättre (frugans samsung funkade fint)

:rolleyes: Ibland så önskar man att man håll på med frimärken istället

P.s

Kan ju sälja Pioneer’en istället med 😛

http://www.brl.se/sv/artiklar/pioneer-mvh-av280bt.html

Satt I bilen en hel vecka.. 2200:-

Sne
                    Deltagare

Hej igen!

Har haft mycket annat att tänka på så glömde helt bort denna annons.
                      Fortfarande inte kollat stereon i min bil ifall det kan tänkas passa.
                      Dock så vågar jag mig på en chansning för 400kr + frakt.

Är det rimligt tycker du?

Mvh Eric

FiddeFuling
                      Keymaster

Hej igen!

Har haft mycket annat att tänka på så glömde helt bort denna annons.
                        Fortfarande inte kollat stereon i min bil ifall det kan tänkas passa.
                        Dock så vågar jag mig på en chansning för 400kr + frakt.

Är det rimligt tycker du?

Mvh Eric

VAA!! Pruta en hel hundring! :p:p:D:D’

HAHA jo det är ok.. skall se om jag kan packa den i en liten låda i helgen, så kan jag posta den på måndag. Frakten kan inte vara många kronor.

PM’a din adress så får du nr för swish 🙂

Sne
                        Deltagare

VAA!! Pruta en hel hundring! :p:p:D:D’

HAHA jo det är ok.. skall se om jag kan packa den i en liten låda i helgen, så kan jag posta den på måndag. Frakten kan inte vara många kronor.

PM’a din adress så får du nr för swish 🙂

😀

Schysst d—0.o—b

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.