› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Leverantörer/support/frågor
- Detta ämne har 23 svar, 1,441 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
simo.
-
FörfattareInlägg
-
4 december, 2006 kl. 15:52 #109837
syke
BlockeradSyke: Självklart är man inte dunderkompis med alla automatiskt och det är inte alla som ringer alla hela tiden. Om någon skulle göra det så kan man väl svara som om man vore dunderkompisar, för så ofta är det inte någon ringer och ber dig hjälpa till med något.
Nä, det (att alla ringer alla hela tiden) har du såklart väldigt rätt i, men samtidigt som man vill ha svar på frågor handlar det väl lite om att ha respekt för andra också.
Ringa folk på fyllan är sånt man gör, det är som en osynlig kraft.
Det är värre när någon gör en sån grej och är nykter, då borde man veta bättre.
4 december, 2006 kl. 18:45 #109852Mats
DeltagareHar också blivit väckt en eller två gånger. En gång svarade man och fick veta att man fyllde år. Skoj o veta att folk tänker på en. 😉
Som andra sagt tidigare så är det skillnad på lite fylle-snack-mms-sms och att på fullt allvar ringa hem till nån okänd sent en söndag kväll o fråga nåt som leverantören av delen i fråga skall svara på. Jag har full förståelse för att K&N blev lite putt.Med detta menar jag inte att ni som är nya i klubben inte skall ställa frågor eller ens dumma frågor. Men gör det med lite känsla. Sök på forumet först, pröva kanske att söka på nåt utländskt forum. Skicka ett PM/mail o fråga. O presentera er gärna i ert PM/mail. Inte alltid man vill berätta allt om sin bil för en total främling som hör av sig över nätet.
Eller så ringer ni och presenterar er o ställer frågan. Men gör det på ”kontorstid”. O bli inte grininga ifall folk inte har lust just då när du behöver veta nåt. Alla gör ju dethär för vi tycker det är roligt med Impreza o allt däromkring.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg5 december, 2006 kl. 08:31 #109851Manor
Deltagare”Tjenare, nej tyvärr vet jag inte det då jag inte har en sådan pryl. Sök på forumet och hittar du inte något så skriv en tråd, alltid är det någon som kan svara. Lycka till. Hejdå.” :)Stackars den telefonförsäljare som ringer när man härsknar till över klubbkompisar som ringer. 😀
Äljen, så vänlig kan väl ingen låta om man just blivit väckt av en total främling som frågar om saker som man inte har något att göra med.
Telefonförsäljare blir man lätt av med genom att kontakta http://www.nix.nu/.
5 december, 2006 kl. 09:03 #109849simo
DeltagareDet som jag inte fattar är, om man nu anlitar ett företag, som man dessutom betalar en massa pengar, ska man då inte förvänta sig att de har svaren på ev frågorna som uppkommer för att lösa problemen som du betalar dem för att lösa. :+
Var ju inte så att man skrev på ett 24 7 SLA när man blev medlem
/U
5 december, 2006 kl. 09:17 #109843OzO
DeltagareDenna tråd känns lite uppförstorad…
Medlemssidan. Addressinfo. Ändra. Telefon. Visa andra? NEJ Voilá!
Plus lite telefonvett så är alla problem ur världen./G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
5 december, 2006 kl. 09:44 #109838syke
BlockeradDenna tråd känns lite uppförstorad…Medlemssidan. Addressinfo. Ändra. Telefon. Visa andra? NEJ Voilá!Plus lite telefonvett så är alla problem ur världen./G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
Ahapp … vad ska vi nu prata om?
5 december, 2006 kl. 10:30 #109841SecretAgentMan
DeltagareOzO – PM-inkorgar, epost och vanlig telefon då? 😀 :+ 😛
/J
5 december, 2006 kl. 10:31 #109842SecretAgentMan
DeltagareKN har ju träffat pudelkärnan, leverantören tar betalt, det är till denna man ställer frågor, kan inte han svara går man till en annan leverantör – elementärt.
/J
5 december, 2006 kl. 21:35 #109846Janne248
DeltagareSå som Göran skriver, känns lite uppförstorat allt i denna tråd.
Trådskaparen överreagerade, problemet är nu utrett.
Tråden låses.PS. Ring inte varandra mitt i natten… DS
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Leverantörer/support/frågor” är stängt för nya svar.