SSC Annonser Säljes – Delar Link G4 pnp motorstyrning,, Defekt Gems sprut och AEM bredbandslambda!

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    ostmacka1
    Deltagare

Jag har pratat med japtuning och dem säger att det ska funka men jag är inte helt hundra.

iron m///
      Deltagare

inte som är plug and play då kontakterna man trycker in i ecu:n inte ser likadana ut längdmässigt och har även för mig att det är olika antal.

Ja har pnp på min.

Gystompa
        Deltagare

Nej det passar inte.
          Det är därför tillverkarna av boxarna har valt att skriva ut till vilka modeller som boxen är till för

3-4 har samma interface i boxen. Dvs kontaktstycket ser likadant ut. Alltså passar det enbart till 3-4

Medans 5-6 har en annan modell. Kommer inte ihåg vilken av versionerna det är men vet att en har 3 kontakter medans den andra har 4.

Japtuning har väl ingen koll?
          Ring till Motornord om man vill ha fakta när det gäller Link spruten istället

ostmacka1
          Deltagare

Nej det passar inte.
            Det är därför tillverkarna av boxarna har valt att skriva ut till vilka modeller som boxen är till för

3-4 har samma interface i boxen. Dvs kontaktstycket ser likadant ut. Alltså passar det enbart till 3-4

Medans 5-6 har en annan modell. Kommer inte ihåg vilken av versionerna det är men vet att en har 3 kontakter medans den andra har 4.

Japtuning har väl ingen koll?
            Ring till Motornord om man vill ha fakta när det gäller Link spruten istället

Det stämmer att det är så!

BrOtTaRe
            Deltagare

Hur kan priset vara 15,000 när ett nytt PnP kostar 12,300 på motornord? Tycker det låter lite konstigt i mina öron. men det är helt klart intressant nu när jag planerar att byta min box;)

TKarlsson
              Deltagare

När du köper ifrån Motornord så får du väl bara kortet/chipet.

Här fick du ju även;

Link mapsensor 4 bar
                Link laddtrycksventil
                Link G4 USB kabel
                Link X-Kablage för ALS mm
                Link Lufttempgivare med O-ring

Eller är jag ute och cyklar?

BrOtTaRe
                Deltagare

När du köper ifrån Motornord så får du väl bara kortet/chipet.

Här fick du ju även;

Link mapsensor 4 bar
                  Link laddtrycksventil
                  Link G4 USB kabel
                  Link X-Kablage för ALS mm
                  Link Lufttempgivare med O-ring

Eller är jag ute och cyklar?

Efter telefon kontakt med motornord så uppfattade jag att det va allting i deras paket:P

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.