SSC Allmänt snack Allmänt småprat Lite bilder på mitt nya avgassystem

• Detta ämne har 17 svar, 1,799 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av Chewie.
Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

Quote Chewie
      det borde finnas ett program med till kameran. Jag använder Pinnacle Studio 9, jag rekommenderar att du använder en firewire anslutning, inte USB.
      Lånar tråden lite. Jag fick inget program med min DV-kamera när jag köpte den (ny).
      Så jag har en fråga; Pinnacle Studio 9, krymper det ner filmen när man skickar över till datorn? Annars tar det ju så stor plats.

Video: s-däck i v-väglag
      Impreza GT sedan 1999

Chewie
      Deltagare

Programmet läser in rådatan, det kan bli mycket, redigerade en bröllopsfilm 2tim 20 min, det blev 13Gb. Så det tar plats. Men sen kodar programmet om det till antingen MPEG, AVI eller DAT.

Mpeg och avi blir inte så stort, det borde dom flesta ”fildelarna och filmtokiga” veta. Det blir Dat:en däremot. Det blir i princip DVD kvalitet. Beror på kameran iof. Jag blev grymt nöjd iaf.

Samlar ihop lite material från lite bus och så med min och polarnas bilar, tänkte klippa ihop en liten film. Får se när den blir klar! 🙂

Du får väl skicka ett litet PM med epost-adress så kan vi kanske lösa överföringen!:D 😀

Chewie
        Deltagare

Programmet läser in rådatan, det kan bli mycket, redigerade en bröllopsfilm 2tim 20 min, det blev 13Gb. Så det tar plats. Men sen kodar programmet om det till antingen MPEG, AVI eller DAT.

Mpeg och avi blir inte så stort, det borde dom flesta ”fildelarna och filmtokiga” veta. Det blir Dat:en däremot. Det blir i princip DVD kvalitet. Beror på kameran iof. Jag blev grymt nöjd iaf.

Samlar ihop lite material från lite bus och så med min och polarnas bilar, tänkte klippa ihop en liten film. Får se när den blir klar! 🙂

Du får väl skicka ett litet PM med epost-adress så kan vi kanske lösa överföringen!:D 😀

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.