Mja, jag är faktiskt ganska säker på att det var dawesen som vart för varm. Min har oxå bara blivit så en gång, och det var ju efter ca 6 varv på Mantorp, i en skaplig värme.Rengjord har den blivit förr, men det har lixom inte funnits nånting att torka bort sas.Vi får se hur det blir att fungera i fortsättningen, men det funkade då bra i helgen iaf 🙂 Men tappar man verkligen effekt pga av att slangarna är lite längre? Jag kollade spoolen, och det vart ingen skillnad på den fronten. Äh, huvudsaken att det funkar nu iaf :+ Jag vet faktiskt inte om jag ska åka nå mer i år, blir ganska nära inpå superstage. Men heelt klart grymt roligt var det, tycker verkligen att du ska piska runt RA’n där :7 Till körningen i Augusti är det redan fullt, men i September finns det fortfarande plats:2007-08-18 (Anmälan stängd)2007-09-22 (Anmälan öppen)Kör på ba’!
Det är väl lite spool man tappar. Jag har samma setup som förra bilen på RA:n så vi får se om de börjar strula nå. Har då inte gjort de än.
De var ju tydligen inte turbon som va slut när den gick sönder sist. De var ett rör efter luftfiltret, som de hade blivit hål i.
Sedan for de in nått där, en liten sten/bit plast eller nått. Och de träffa impellerbladen på turbon o då vare färdigt 🙁
Jag har då fan SM i otur me denna bil.
Men men, den rullar me lite tur i veckan igen, o då ska ja upp te luleå. Jag har hört de vankas konbana där 😀
Jo, de blir nog väl tight me SS, men de kommer ju fler somrar. Vi får synka ihop oss till nästa 🙂