Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Pontus
    Deltagare

har nu fart runt i hela sverige, hade en grå GT 99-00(?) hann inte se mellan örebro-linköping.. Har även mött en blå GT mellan Ludvika-Vansbro. Samt en svart STI -03 skulle jag tro, jag vinkade men ni verkade inte fatta varför och såg lite sura ut. Någon som känner sig träffad?

Nyman
      Deltagare

Var de runt Malung så var de inte så konstigt om de inte fattade nått.. de gör ingen där uppe 😉

-= enough is enough =-
        /Nyman – som har tröttnat på Malung…

Yonaz
        Deltagare

Grå kan varit jag?
          Vad kör du själv?

/J – Linköpingsbo

Pontus
          Deltagare

jag kör en blå wrx -03a med sti vinge. nej det var kalmarianer som vägrade vinka tillbaks 😉

Andersson
            Deltagare

jag kör en blå wrx -03a med sti vinge. nej det var kalmarianer som vägrade vinka tillbaks 😉

Kalmar: vilken väg, dag o färg på bilen du mötte?
              Andersson körde Hässleholm-Växjö-Nybro 1/9 och Kalmar-Kristianstad-Hässleholm 2/9 med min silvermissil men kommer inte ihåg att ja mötte nån Impreza

Pontus
              Deltagare

det var en svart STI 03-05 nånstans.. kommer inte ihåg datumet.. på vägen från baronen mötte jag den efter järnvägsövergången där.

Andersson
                Deltagare

OK har en kompis i kalmar med en svart sti-02 guldfälgar som inte verkar “orka” gå med i klubben, har varit på honom flera ggr att han ska bli medlem. Kunde varit han annars

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.