› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Lite reklam…
- Detta ämne har 20 svar, 1,500 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
frippe.
-
FörfattareInlägg
-
4 oktober, 2005 kl. 20:46 #101182
Bosse-wrx
DeltagareJepp, låter mest på tomgång faktiskt och nästan som original…ok, inte riktigt då… när man gaaaasar. Men turbon drar mycket tidigare än förut så det känns lite mer jämnt och …oj vad det går. Laddar förresten ca 1.05 bar.
DP-fixering…? U Bet:7
4 oktober, 2005 kl. 21:12 #101166jraberg
DeltagareSchysst!
Kör själv med ferrita och är helnöjd. Kanske kunde det låta lite mer då det ju inte märks så mkt att bilen har lite mer än original för en vanlig svensson(vilket kan bli lite jobbigt ibland med en massa saabar, bmw’s,volvosar 😮 och audis som vill smaka)Grattis till ett bra köp!
Kul att höra är det åxå att bromma bil o .. verkar shapat upp sig. Attityden jag möttes av efter att ha lämnat in bilen på krockskade rep var inget man ville mötas av som nybliven impreza ägare.
-”äh! det är ju en japansk bil, då får man räkna med att passformen är lite sisådär” var en kommentar jag fick när jag reagerade på att bl.a motorhuven satt snett(skiljde 1.5 cm från ena sidan till den andra) de fixade nästan alla sakerna förvisso men efter mkt tjafs från min sida..hehe fick t.om. en flaska lackbättring som plåster på såren.Bra att du hittat en verkstad som du gillar, jag har inte hittat ngn än i sthlm(kanske är det mig det är fel på:+ ) så jag åker till suuura/västerås för å få det riktigt gjort och till rimliga priser.
-JR skriver för mkt text ibland jag vet..
5 oktober, 2005 kl. 07:57 #101183Bosse-wrx
DeltagareOch jag som brukar se alla imprezor… missade dig! Var själv inne och vände där en gång… men de har ju inte V-power…:9
5 oktober, 2005 kl. 12:29 #101169frippe
Deltagareser mkt fint ut!såg dig härom veckan i korsningen vid den obemannade shell macken i skälby när jag tankade wrxn 🙂
…f-n Frippe tankar du bara 95 oktan. Det finns väl inte ens 98 oktan att få tag på i de obemannade Shellmackarna längre :-(.mvh Mats N – som alltid tankar V-Power numera
HAHA! där kom du på mej!!
hade kört ett bratag med dendära otrevliga bensinpumpen lysande ett bra tag, vågade inte köra förbi macken. så det vart ett par lite sur 95 oktan.
mvh fredrik
19 december, 2005 kl. 06:19 #101165Manor
Deltagareser mkt fint ut!såg dig härom veckan i korsningen vid den obemannade shell macken i skälby när jag tankade wrxn 🙂
…f-n Frippe tankar du bara 95 oktan. Det finns väl inte ens 98 oktan att få tag på i de obemannade Shellmackarna längre :-(.
mvh Mats N – som alltid tankar V-Power numera
19 december, 2005 kl. 06:19 #101168frippe
Deltagareser mkt fint ut!
såg dig härom veckan i korsningen vid den obemannade shell macken i skälby när jag tankade wrxn 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.