› SSC › Allmänt snack › Träffar › Liten snabbträff tidigare idag i Linköping =)
- Detta ämne har 4 svar, 747 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 8 månader sedan av
555_STI.
-
FörfattareInlägg
-
3 mars, 2008 kl. 18:39 #14565
Patrik K
DeltagareJa men så var man ute på turné i de sydligare breddgraderna, och vad passar väl då bättre att svänga in i Linköping för en lite snack och en fika 😀
Lyckades få tag på Steve som tog paus från arbetet och klev ner på stan för att möta mig. Henrik hade fullt upp och ahnn inte, och resten av er där nere hade jag inte nummer till i denna mobilen ;(
… MEN! Kul var det att träffas Steve. I sommar drar vi till England och ”Ten of the best” :+
// Patrik K – som är trött efter 80 mils körning.
3 mars, 2008 kl. 21:45 #149804Snowman
DeltagareJa men så var man ute på turné i de sydligare breddgraderna, och vad passar väl då bättre att svänga in i Linköping för en lite snack och en fika 😀 Lyckades få tag på Steve som tog paus från arbetet och klev ner på stan för att möta mig. Henrik hade fullt upp och ahnn inte, och resten av er där nere hade jag inte nummer till i denna mobilen ;( … MEN! Kul var det att träffas Steve. I sommar drar vi till England och ”Ten of the best” :+ // Patrik K – som är trött efter 80 mils körning.
Najs!
Hade ju bara vart o hört av sig, Steve har ju numret! Men jag ville inte va´ med er iallafall 😛 😉Vi tar det nästa gång :*
/Markus
4 mars, 2008 kl. 16:41 #149803SPiKE
DeltagareJa det är ju inte alla som kan löka bort dagarna, en del måste jobba 😀 😉
/H
4 mars, 2008 kl. 18:45 #149805Patrik K
DeltagareJa men så var man ute på turné i de sydligare breddgraderna, och vad passar väl då bättre att svänga in i Linköping för en lite snack och en fika 😀 Lyckades få tag på Steve som tog paus från arbetet och klev ner på stan för att möta mig. Henrik hade fullt upp och ahnn inte, och resten av er där nere hade jag inte nummer till i denna mobilen ;( … MEN! Kul var det att träffas Steve. I sommar drar vi till England och ”Ten of the best” :+ // Patrik K – som är trött efter 80 mils körning.
Najs!Hade ju bara vart o hört av sig, Steve har ju numret! Men jag ville inte va´ med er iallafall 😛 😉 Vi tar det nästa gång :* /Markus
Ska komma ihåg dig nästa gång :+
Vi får anskaffa en SSI signal som man kan sända ut på FM-bandet 😛Ja det är ju inte alla som kan löka bort dagarna, en del måste jobba
/H
Ja somliga har det bra SPIKE :+ Nästa gång kanske jag har tid att stanna kvar i stan över kvällen.
Vi ses snart igen hoppas jag!
// Patrik K
5 mars, 2008 kl. 08:57 #149806555_STI
DeltagareTack för träffen 🙂 det var kul att sitta och snacka lite kokaresnack och diskutera livet och TOTB 🙂
Det var lite överaskning att få samtalet och att försöka guida dig blind igenom Linköping 😀
Vi får ta lite fika då och då eftersom vi jobbar senare än lunch värje dag 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.