SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Ljud bak i skuffen? Hur gjorde ni?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Chewie
    Deltagare

Ny här på forumet, spanat runt lite och undrar hur folk har gjort i bagaget på sina bilar med baslådor som ni har, har just nu en vanlig låda med en 10″ Gas. Tycker inte att jag får in ljudet riktigt, funderar på att sätta en port i hatthyllan.

Är lite nyfiken på vilka val ni gjort och hur det ser ut, har ni bilder? funderar själv på att gjuta in en låda i bakskärmen som jag gjorde på min gamla Galant men har inte riktigt resurserna längre för detta, andra förslag?

Framdörrarna är klara, gjorde distanser fram, blev kanon, har Infinity 6,5″ fram. Lite nyfiken vad som passar i bakdörranra eller ska man ge sig på att sätta bättre högtalare i hatthyllan bak istället?:) ( hur lägger man upp bilder här på forumet förresten? )

RISKOKARE
      Deltagare

Hej sitter 4″ bakdörrana i min STi så gissar på att det är samma i din 🙂

//Anton

http://www.garaget.org/show.php?search_users=RISKOKARE

lunkan
        Deltagare

Jag gjöt en låda i glasfiber bakom höger bakljus på min GT. Tror jag har lite bilder om du är intresserad som jag skulle kunna maila!

down_the_drain
          Deltagare

det gör faktiskt stor skillnad på hur baslådan är riktad i bagaget. har min riktad bak mot aset på bilen, låter helt ok. Sen är det juh stor skillnad om baslådan är aktiv eller passiv.eller storleken på slutsteg som driver basen.

/P

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.