Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Björk
    Deltagare

Rent personligen så kunde jag inte bry mig mindre om det så stod Prodrive eller UFF på min ljusbox, den lyser utav bara helvete iaf. :p

Så för dom där extra tusenlapparna man betalar för märkesklibban så slänger jag hellre ner dom tanken på bilen och kör upp dom.

Joo precis, jag har inte tänkt köpa nån prodrive box ligger på tok för högt i pris, blir nog bland dom billigare boxarna för min del.

Björk
      Deltagare

Någon som vet om boxen finns att köpa från USA eller England eller så? Försökte söka men utan större framgångar, vad ska man söka på? Vad heter ljusbox på engelska eller är det nåt annat fiffigt ord man ska söka efter?

andreaswrx
        Deltagare

Någon som vet om boxen finns att köpa från USA eller England eller så? Försökte söka men utan större framgångar, vad ska man söka på? Vad heter ljusbox på engelska eller är det nåt annat fiffigt ord man ska söka efter?

usa finns inget i! i england åker du på 2+2 boxen vilket är ännu dyrare än dom svenska boxarna! du kännar inget på att köpa en “vanlig” box i england ska du ha kolfiber box så är ut budet 0 i sverige och då kännar du på att ta hem från england!

Björk
          Deltagare

usa finns inget i! i england åker du på 2+2 boxen vilket är ännu dyrare än dom svenska boxarna! du kännar inget på att köpa en “vanlig” box i england ska du ha kolfiber box så är ut budet 0 i sverige och då kännar du på att ta hem från england!

Åhh då går det inte komma undan billigare, aja, då får man se vad det blir:confused: hmm..

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.