Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    BoltzFXT
    Deltagare

Någon vänlig själ som vet om det är samma LMM till Forester 2,5 XT som till WRX 2.5? Är det lönt att försöka rengöra eller är det bara att lägga upp slantarna för en ny?

Bilen börjar kännas allmänt trött (7000 mil på mätaren) och jag misstänker att den kan ha tagit stryk efter att luftburken har varit otät i 500 mil eller nåt (burken är för övrigt en rent h_lvete att montera så båda klackarna går i spåret) Var inte helt lätt att upptäcka heller, men ett konstant vinande från turbon höll uppe intresset för att leta vidare uppe..

Tack på förhand

Viking067
      Deltagare

Flere har brukt Nissan`s lmm til både Forester og Impreza.Den er dessuten mye billigere.

Nissan: 22680-7J600

BoltzFXT
        Deltagare

Flere har brukt Nissan`s lmm til både Forester og Impreza.Den er dessuten mye billigere.Nissan: 22680-7J600

Kalas! Jag ska kika närmre på det!

Tack för hjälpen!

frippe
          Deltagare

jag har en wrx lmm liggandes. hörav dig om du behöver

BoltzFXT
            Deltagare

jag har en wrx lmm liggandes. hörav dig om du behöver

Allrigt, det ska jag göra! Tack för erbjudandet

Upptäckte ytterligare en källa för läckage i helgen…. Böjen från IC till turbo är tejpad med el-tejp.. HUGA, jag misstänker att detta inte är orginal från fabrik.

Någon som har en bild på böjen ner från en 2.5as IC? Spelar ingen roll om det är WRX eller Forester- same same, but different. Hade varit kul att se hur det “ska” se ut och köra ner och visa mek-snubbarna på verkstaden.

Tack på förhand

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.