SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Lövan/Jossan, läser ni här??

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    dlehtihet
    Deltagare

Stod och väntade på bättre hälften i Saaben vid Ropsten idag när en silver GT med snitsiga mönster flöt förbi upp mot bron. Eftersom jag är på jakt efter nytt avgassystem med det ”rätta soundet” (som farbror Barbro skulle sagt det) och denna bil lät ”rätt” så undrar jag förstås vilken typ av system du/ni har på bilen?

Är lite svårt att få tag på ljudklipp ifrån diverse åf ute i europa så när man hör det rätta så får man väl gå den andra vägen istället (ifrån ljud till avgassystem).

M v h

Danne

griml0ck
      Deltagare

>WRX STI a.k.k ”Snövit”. Frun är på mig som en igel om att trimma och byta avgas… Kan man ha det bättre??

Du har det inte lätt du 😉

dlehtihet
        Deltagare

>>WRX STI a.k.k ”Snövit”. Frun är på mig som en igel om att
          >trimma och byta avgas… Kan man ha det bättre??
          >
          >Du har det inte lätt du 😉

Om man någonsin kan förstå sig på kvinnor…. (* suck *). Kanske lika bra att slå till på nya grejer innan vindarna vänder här 😉

//Danne

Wesslan
          Deltagare

Om du inte får svar här så kan jag kolla åt dig om du vill?
            Förövrigt så är den bilen skitcool nu när den är fixad med dekoren och kolfiberscoop och backspeglar.

/Micke

Edit: För er som inte vet vilken bil det är kan ni kolla här.

http://www.skanstullsdack.se/ovrigt/KUNDBIL%202004/impreza_18_oz_crono.JPG

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.