SSC Allmänt snack Träffar Lust att träffas?

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Vi hade en träff i Borås för inte så länge sen, har för mig att det va 16 aug, men självklart kan vi dra ihop en till, kanske inte denna vecka men håll koll på denna avdelningen så dyker det nog upp en tråd. 🙂

Pebbe
      Deltagare

Jag jobbar kväll denna vecka men slutet lr helgen på nästa vecka skulle passa mig bra men det går ju att ändra om det inte passar er andra

Grusdraparn
        Deltagare

Är det någon träff på g runt Boråstrakten nu framöver?Är nämligen ny medlem här och tänkte kunde vara bra att lära känna folket med imprezor i trakterna om det finns folk som har lust med det.
          MVH// Ny medlem

Hej ny medlem!
          Om ca 1 månad så kommer det bli en träff i Trollhättan (endast några krokiga vägar från Borås), kom gärna dit och träffa likasinnade. Finns även möjlighet att bänka bilen om du är intresserad av hur mycket krut du egentligen har under huven. 🙂

Håll koll på
          http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=19833&mesg_id=19833&page=
          för mer info om träffen.

Välkommen,
          Klas

Palm
          Deltagare

Är det någon träff på g runt Boråstrakten nu framöver?Är nämligen ny medlem här och tänkte kunde vara bra att lära känna folket med imprezor i trakterna om det finns folk som har lust med det.MVH// Ny medlem

Hej och välkommen, bor du i stan? Jobbar? Kör?

Dra hela storyn 😉

Pebbe
            Deltagare

Just nu bor jag i Sandared men ska nog flytta om ett tag. Jag jobbar inom servicekontoret som vaktmästare på Bodavallen, tidigare på Kransmossen. Ska in i lumpen i januari 08 om jag blir antagen det vill säga.

Patrick ”Pebbe” Eliasson
              Blå GT 99

Pebbe
              Deltagare

Är det någon träff på g runt Boråstrakten nu framöver?

Är nämligen ny medlem här och tänkte kunde vara bra att lära känna folket med imprezor i trakterna om det finns folk som har lust med det.

MVH// Ny medlem

FRBxxx
                Deltagare

Välkommen!
                  Vi får la dra ihop ngt kanske nästa vecka då.

Mvh Björne, med Type-R från Boråstrakten..(Dalstorp)

Pebbe
                  Deltagare

Ja det hade vait kul och träffa dom som äger imprezor runt trakten.
                    Kan la kanske ta torsdag om det passar?

Palm
                    Deltagare

Jag bor i stan och jobbar på Ericsson, gör en röd GT MY99. Vi får väll styra upp något framöver.

Pebbe
                      Deltagare

ja det tycker jag låter som en bra ide. Ska köpa stylade framljus är det någon som har ett förslag på vilka och isf vart man ska köpa dom?

Palm
                        Deltagare

Åk in till autoexperten i borås och snacka med maria, är du aktiv medlem i ssi har du rabatt hos dom!

Pebbe
                          Deltagare

var där och kolla men dom hade inga kataloger lr ngt inne. det är lite synd? men vad sägs om en träff nästa vecka??

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.