SSC Allmänt snack Allmänt småprat Lycklig!

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    matte-sthlm
    Deltagare

Grattis till ditt bilval 🙂 hoppas du kommer få många mil med ett leende som går från ena örat till det andra. Det har iaf jag fått!

JeoG
      Deltagare

Tack allihopa man känner sig verkligen välkommen i gemenskapen :7 !

Bilen kommer rulla i norrköping/linköping, ska lära känna bilen lite (min första 4wd) sen kommer det bli att hälsa på er andra på träffar som klubben arrangerar

Ubbe
        Deltagare

Tack allihopa man känner sig verkligen välkommen i gemenskapen :7 !Bilen kommer rulla i norrköping/linköping, ska lära känna bilen lite (min första 4wd) sen kommer det bli att hälsa på er andra på träffar som klubben arrangerar

Grattis till köpet & välkommen!

Tips: Vänta inte med att åka på t.ex. konbaneträffar. Det är verkligen bästa sättet att lära känna bilen! Poängen är inte att man måste vara snabbast runt konerna utan att ha roligt och käka massa arraksbollar… 🙂

Mats
          Deltagare

Grattis och välkommen i klubben.

Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

SecretAgentMan
            Deltagare

Poängen är inte att man måste vara snabbast runt konerna utan att ha roligt och käka massa arraksbollar… 🙂

Fifan, en som verkligen fattat galoppen! 😀

Ubbe
              Deltagare

Poängen är inte att man måste vara snabbast runt konerna utan att ha roligt och käka massa arraksbollar… 🙂

Fifan, en som verkligen fattat galoppen! 😀

Jepp! Kan hända att man är medelmåttig bakom ratten men är en jäkel på å fika!

//Ubbe – Som levde på LegacyLarsas butterkaka i två veckor efter Gränges -05 :*

Manor
                Deltagare

…hörde jag arraksbollar…hörde jag fika :9 :D.

mvh Mats N

JeoG
                  Deltagare

Arraksbollar låter ju helt klart lockande. :9 Kanske är så att man får titta förbi på någon körning i sommar och känna lite på konkörning. 🙂

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.