• Detta ämne har 7 svar, 966 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år sedan av ADDE.H.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Mäkinen har bestämt sig för att sluta leka i WRC efter 2003. Har endast läst andra som skrivit detta men då flera bekräftar det så antar jag att det är sant. Trist men kanske skönt att de gamla slutar när de är på topp och inte maler på i säsong efter säsong och inte släpper in nytt blod i cirkusen…

Tack för många hatår i Mitsubishi och några trevliga stunder på slutet i Subaru! 😉

http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
      Regionsansvarig: Göteborg

Imp
      Deltagare

trist om det är sant Finnen har alltid vart min wrc favorit. men som sagt man kan int emala på i evigheter. undra vem Subaru tar istället då.

Niklas
        Deltagare

Tror det kan bli mycket intressant vem som kör den andra blå Imprezan 2004. Tror det kommer stå mellan förarna i Peugeot. De kan inte hålla fyra stycken topp-förare. Kanske går Burns tillbaka, chansen ökar extra om den nya bilen visar sig vara snabbare och bättre än den förra. Jag tror Ford behåller sina pojkar och Citroen vill nog behålla Colin och Sainz mer än ett år. Jag tippar en ny förare eller Burns som största kandidaterna med Colin som bubblare. 2004 kommer även Mitsubishi tillbaka (får vi hoppas!) så då blir det nya platser hos dem också. Tvivlar på att de kommer behålla både Alister och Delecour om de skall satsa på att komma tillbaka till toppen med en ny bil (Colt WRC?). Möjligen behåller de Alister men Delecour kan ju göra som Mäkinen om ni frågar mig… 😉

http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
          Regionsansvarig: Göteborg

christopher
          Deltagare

fraSSe

Jag tror på PG Andersson, han är och kör utöver det vanliga.
            Ska köra Clio Super 1600 i WM.
            Möjligen kan “lill Eken” bli något han har rätt uppbackning via Rally Team Olsbergs.
            Men i konkurens med 1000 finnar som pluppar upp som svampar den ena bättre än den andra så blir det tufft.
            /
            fraSSe

Blocken
            Deltagare

>
              >Man får hoppas att några svenskar får plats i några av teamen!
              >tex Daniel karlsson!?
              >

Jag tror Jerry SGM ska ta över Mäkinens stol. :p

/AB

SecretAgentMan
              Deltagare

Jamen vad fasen! Vi hade ju kommit överens om att hålla det lite hemligt… 😉

/J

Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
                Banträffsansvarig SSI
                12,7@177 – Gelleråsen 1.21 – under 1.20 2003?

Blocken
                Deltagare

>Jamen vad fasen! Vi hade ju kommit överens om att hålla det lite
                  >hemligt… 😉
                  >
                  >/J
                  >

Du lär ju börja prata din dala-västeråsiska med finsk brytning först 😉 hehe

ADDE.H
                  Deltagare

>Tror det kan bli mycket intressant vem som kör den andra blå Imprezan
                    >2004. Tror det kommer stå mellan förarna i Peugeot. De kan inte hålla
                    >fyra stycken topp-förare. Kanske går Burns tillbaka, chansen ökar
                    >extra om den nya bilen visar sig vara snabbare och bättre än den
                    >förra. Jag tror Ford behåller sina pojkar och Citroen vill nog behålla
                    >Colin och Sainz mer än ett år. Jag tippar en ny förare eller Burns som
                    >största kandidaterna med Colin som bubblare. 2004 kommer även
                    >Mitsubishi tillbaka (får vi hoppas!) så då blir det nya platser hos
                    >dem också. Tvivlar på att de kommer behålla både Alister och Delecour
                    >om de skall satsa på att komma tillbaka till toppen med en ny bil
                    >(Colt WRC?). Möjligen behåller de Alister men Delecour kan ju göra som
                    >Mäkinen om ni frågar mig… 😉
                    >
                    >http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru
                    >All we’ll drive!
                    >Regionsansvarig:
                    >Göteborg

Man får hoppas att några svenskar får plats i några av teamen!
                    tex Daniel karlsson!?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.