› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › …man blir tårögd av tacksamhet…
- Detta ämne har 10 svar, 1,165 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
4 augusti, 2005 kl. 20:23 #8836
Blocken
DeltagareSickna tokar ni är… 🙂
Tur det finns sådana som ni! :+
/Bläck’nLäcker
7 augusti, 2005 kl. 16:53 #99735Blocken
Deltagare19 december, 2005 kl. 06:19 #99736Manor
DeltagareAdde alias Mr.Clean samt din PAPPA.NU är hjältar i mina ögon. Stort tack för hjälpen att montera av backspeglar och handtag…samt för kommande lackjobb. Själv är man ju livrädd att skruva på något som man inte får tillbaka sen, men det har ju aldrig hejdat er ;). Tur att du fick tillfälle att träna på din egen bil först, så att avmonteringen på min gick på en dryg halvtimme…trots lite strul med en snurrande bult och ett trilskande låsstag.
Jag tar med en extra köttbullsmacka till Mantorp åt dig Adde, samt trippel portion arraksbollar :-).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99738Manor
DeltagareSickna tokar ni är… :)Tur det finns sådana som ni! :+/Bläck’nLäcker
…du är som en tok hela du Mr.Block ;). Ses vi på Mantorp?
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99739Manor
Deltagarejag vet inte om han har lackat idag eller om han gör det i morgonbitti!! Ingen aning!!!Ja typ 19.00 skulle ju vara bra för då hinner jag äta lite efter jobbet o vila upp mig inför hård meckningen!!Ja Miss universum eller jag menar Miss Clean följer me på lördag o håller stämmningen!!!!MVH Mr Adde
Jag kommer runt 19:00 då…det ska bli kul.
Skulle du kunna höra med Micke (MRC) om jag kan köpa några polertrissor genom honom (150mm eller större)? Jag har nämligen varit och köpt ett stycke roterande polermaskin idag (AEG PE150)…till ett nerprutat pris :). Ingen panik med det dock…mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99741Manor
DeltagareEfter lite strul med en mutter till ett handtag samt att få tillbaka spegelglaset i ytterbackspeglarna så är bilen nu försedd med lackade handtag och ytterbackspeglar. Stort tack Mr.Clean och PAPPA.NU.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99740Manor
DeltagareYo Mr.Clean !
Jag drar snart 17:45 från Å-berga…först ska arraksbollar köpas, därefter blir det färja till PAPPA.NU. Vi ses.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99742Addson
DeltagareAdde alias Mr.Clean samt din PAPPA.NU är hjältar i mina ögon. Stort tack för hjälpen att montera av backspeglar och handtag…samt för kommande lackjobb. Själv är man ju livrädd att skruva på något som man inte får tillbaka sen, men det har ju aldrig hejdat er ;). Tur att du fick tillfälle att träna på din egen bil först, så att avmonteringen på min gick på en dryg halvtimme…trots lite strul med en snurrande bult och ett trilskande låsstag.Jag tar med en extra köttbullsmacka till Mantorp åt dig Adde, samt trippel portion arraksbollar :-). mvh Mats N
Ha ha ha ja av gick fort men frågan e hur blir resultatet??? Finns ju en andledning varför det tog 3 timmar på min bil o en halv timme på din!! Beror ju på hur försiktig man e!! he he he;)
Nej rättare sagt nu vet jag hur man gör!!! Nu ligger dom grundade i garaget och väntar på den fina 792 royal silver färgen!!! Mmmmmm vad gott med köttbullsmacka jag e dö hungrig glöm inte miss clean bara ha ha ha!!! Yo Yo Yo Yo Yo Yo Yo HWM så syns vi i morgon för då ska det meckas!!!
MVH Mr Clean19 december, 2005 kl. 06:19 #99743Addson
Deltagare…då ses vi framåt kvällen imorgon. Vad sägs om runt 18:00 — 19:00 tiden?Hinner PAPPA.NU lägga på lacken ikväll, så att den hinner härda lite?mvh Mats NPS. Skulle Miss.Clean med till Mantorp?
jag vet inte om han har lackat idag eller om han gör det i morgonbitti!! Ingen aning!!!
Ja typ 19.00 skulle ju vara bra för då hinner jag äta lite efter jobbet o vila upp mig inför hård meckningen!!
Ja Miss universum eller jag menar Miss Clean följer me på lördag o håller stämmningen!!!!
MVH Mr Adde19 december, 2005 kl. 06:19 #99744Addson
DeltagareSickna tokar ni är… :)Tur det finns sådana som ni! :+/Bläck’nLäcker
Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle.. Det va Mats som sa det!!! ha ha ha
19 december, 2005 kl. 06:19 #99737Manor
Deltagare…då ses vi framåt kvällen imorgon. Vad sägs om runt 18:00 — 19:00 tiden?
Hinner PAPPA.NU lägga på lacken ikväll, så att den hinner härda lite?
mvh Mats N
PS. Skulle Miss.Clean med till Mantorp? -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.