SSC Allmänt snack Allmänt småprat …man blir tårögd av tacksamhet…

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Sickna tokar ni är… 🙂

Tur det finns sådana som ni! :+

/Bläck’nLäcker

Blocken
      Deltagare

HAHAHAHAHAHA!

:+

/Bläck – just hemkommen

Min STi

Manor
        Deltagare

Adde alias Mr.Clean samt din PAPPA.NU är hjältar i mina ögon. Stort tack för hjälpen att montera av backspeglar och handtag…samt för kommande lackjobb. Själv är man ju livrädd att skruva på något som man inte får tillbaka sen, men det har ju aldrig hejdat er ;). Tur att du fick tillfälle att träna på din egen bil först, så att avmonteringen på min gick på en dryg halvtimme…trots lite strul med en snurrande bult och ett trilskande låsstag.

Jag tar med en extra köttbullsmacka till Mantorp åt dig Adde, samt trippel portion arraksbollar :-).

mvh Mats N

Manor
          Deltagare

Sickna tokar ni är… :)Tur det finns sådana som ni! :+/Bläck’nLäcker

…du är som en tok hela du Mr.Block ;). Ses vi på Mantorp?

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

jag vet inte om han har lackat idag eller om han gör det i morgonbitti!! Ingen aning!!!Ja typ 19.00 skulle ju vara bra för då hinner jag äta lite efter jobbet o vila upp mig inför hård meckningen!!Ja Miss universum eller jag menar Miss Clean följer me på lördag o håller stämmningen!!!!MVH Mr Adde

Jag kommer runt 19:00 då…det ska bli kul.
              Skulle du kunna höra med Micke (MRC) om jag kan köpa några polertrissor genom honom (150mm eller större)? Jag har nämligen varit och köpt ett stycke roterande polermaskin idag (AEG PE150)…till ett nerprutat pris :). Ingen panik med det dock…

mvh Mats N

Manor
              Deltagare

Efter lite strul med en mutter till ett handtag samt att få tillbaka spegelglaset i ytterbackspeglarna så är bilen nu försedd med lackade handtag och ytterbackspeglar. Stort tack Mr.Clean och PAPPA.NU.

mvh Mats N

Manor
                Deltagare

Yo Mr.Clean !

Jag drar snart 17:45 från Å-berga…först ska arraksbollar köpas, därefter blir det färja till PAPPA.NU. Vi ses.

mvh Mats N

Addson
                  Deltagare

Adde alias Mr.Clean samt din PAPPA.NU är hjältar i mina ögon. Stort tack för hjälpen att montera av backspeglar och handtag…samt för kommande lackjobb. Själv är man ju livrädd att skruva på något som man inte får tillbaka sen, men det har ju aldrig hejdat er ;). Tur att du fick tillfälle att träna på din egen bil först, så att avmonteringen på min gick på en dryg halvtimme…trots lite strul med en snurrande bult och ett trilskande låsstag.Jag tar med en extra köttbullsmacka till Mantorp åt dig Adde, samt trippel portion arraksbollar :-). mvh Mats N

Ha ha ha ja av gick fort men frågan e hur blir resultatet??? Finns ju en andledning varför det tog 3 timmar på min bil o en halv timme på din!! Beror ju på hur försiktig man e!! he he he;)
                    Nej rättare sagt nu vet jag hur man gör!!! Nu ligger dom grundade i garaget och väntar på den fina 792 royal silver färgen!!! Mmmmmm vad gott med köttbullsmacka jag e dö hungrig glöm inte miss clean bara ha ha ha!!! Yo Yo Yo Yo Yo Yo Yo HWM så syns vi i morgon för då ska det meckas!!!
                    MVH Mr Clean

Addson
                    Deltagare

…då ses vi framåt kvällen imorgon. Vad sägs om runt 18:00 — 19:00 tiden?Hinner PAPPA.NU lägga på lacken ikväll, så att den hinner härda lite?mvh Mats NPS. Skulle Miss.Clean med till Mantorp?

jag vet inte om han har lackat idag eller om han gör det i morgonbitti!! Ingen aning!!!
                      Ja typ 19.00 skulle ju vara bra för då hinner jag äta lite efter jobbet o vila upp mig inför hård meckningen!!
                      Ja Miss universum eller jag menar Miss Clean följer me på lördag o håller stämmningen!!!!
                      MVH Mr Adde

Addson
                      Deltagare

Sickna tokar ni är… :)Tur det finns sådana som ni! :+/Bläck’nLäcker

Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle Block e en tokskalle.. Det va Mats som sa det!!! ha ha ha

Manor
                        Deltagare

…då ses vi framåt kvällen imorgon. Vad sägs om runt 18:00 — 19:00 tiden?

Hinner PAPPA.NU lägga på lacken ikväll, så att den hinner härda lite?

mvh Mats N
                          PS. Skulle Miss.Clean med till Mantorp?

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.