Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    minid
    Deltagare

Hehe! Var ju tvungen att leka lite när halkan är på visit i södra sverige.. 😀

http://www.garaget.org/video/5ct88b7d5sdg

Pasi_k
      Deltagare

Gött philip.. 😀
        Synd den bara är på besök så lite.. 😛

minid
        Deltagare

Gött philip.. :DSynd den bara är på besök så lite.. 😛

Hehe! Det blir ut en vända till ikväll.. Minst 5cm där jag sladdade sist.. 😀

AndreasGT
          Deltagare

Är bara lite avundsjuk på dig när du kör på sådana stora ytor utan stenar och träd i vägen och köra in i, vi har inte så stora ytor här i Kristianstad :-(, man vill så gärna ut och sprätta av sig ibland.

AndreasGT

Pasi_k
            Deltagare

Är bara lite avundsjuk på dig när du kör på sådana stora ytor utan stenar och träd i vägen och köra in i, vi har inte så stora ytor här i Kristianstad :-(, man vill så gärna ut och sprätta av sig ibland.AndreasGT

Du är välkommen ut på rustas parkering.. 😛
              Där finns vi iallafall , vid snö.. 😛

down_the_drain
              Deltagare

Härligt härligt! Fick ju tvunget plocka upp bilen ur garaget själv igår oxå när det nu äntligen kommit lite snö:)

/P

AndreasGT
                Deltagare

Är bara lite avundsjuk på dig när du kör på sådana stora ytor utan stenar och träd i vägen och köra in i, vi har inte så stora ytor här i Kristianstad :-(, man vill så gärna ut och sprätta av sig ibland.AndreasGT

Du är välkommen ut på rustas parkering.. :PDär finns vi iallafall , vid snö.. 😛

Jo jag vet att det stället finns nu får man skynda sig ditt och sprätta lite, jag hört att det vita ska töa bort till helgen:-(

AndreasGT

Pasi_k
                  Deltagare

Jo jag vet att det stället finns nu får man skynda sig ditt och sprätta lite, jag hört att det vita ska töa bort till helgen:-( AndreasGT

Vi kommer vara där efter 9 ikväll iallafall. 😀

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.