Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    convoy
    Deltagare

Det är dags att utse vinnaren i tävlingen “Manligast på Mantorp”.

Vinnare är: Perra Värsting !!

Varför då? Ja inte för att han var snabbast, eller hade en av de absolut hårdaste bilarna. Ej heller för att han var en av de som körde hårdast!

Nej, han är en solklar vinnare därför att han tjatade ner damen i, det på Skylinen mycket eftertraktade, högersätet och sedan släppte ut henne på banan. STRONGT!!

Innan passet erkände Isabelle att hon aldrig kört högerstyrt. SIMO och undertecknad kan efter vår englandsturne intyga att detta faktiskt är lite bakvänt.

För att inte hamna i någon kill/tjej/feminist/manschauvenist (stavning?) debatt ställer jag följade fråga till er som var på Mantorp:

– Hur många av oss andra lät någon annan köra vår bil?

Stor heder även till Isabelle som vågade. Undertecknad hade inte vågat även om Perra, mot all förmodan, hade tjatat eftersom jag vet hur “lätt” det är att hitta en ny.

/M – som borde lånat ut sin bil till SIMO när hans däck pajade!! men själv var för körsugen 🙁 🙁

Mooseman
      Deltagare

Jag lånade ut min bil till en polare i klubben som haft sin bil på pallbockar hela förra säsongen o var så körsugen så han knappt kunde stå still hela förmiddagen.. Manligt? 😀

Blocken
        Deltagare

Helt sant Hansson! 🙂

Nästa gång hoppas vi Perra är gentleman och låter Isabelle köra Skyliften, och tar Inprecian själv 😉 Aaaaaaaiit?

Trodde den gamle banräven (internt) skulle vara där och vara hård, men han uteblev tydligen. Vet någon varför?

Trevlig helg!

/AB

http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

convoy
          Deltagare

Ja, Banräven var saknad! Så även Lappibjärven men den är det ju i alla fall inte säsong för just nu.

>Helt sant Hansson! 🙂
            >
            >Nästa gång hoppas vi Perra är gentleman och låter Isabelle
            >köra Skyliften, och tar Inprecian själv 😉 Aaaaaaaiit?
            >
            >Trodde den gamle banräven (internt) skulle vara där och vara
            >hård, men han uteblev tydligen. Vet någon varför?
            >
            >Trevlig helg!
            >
            >/AB
            >
            >
            >http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

simo
            Deltagare

>Ja, Banräven var saknad! Så även Lappibjärven men den är det
              >ju i alla fall inte säsong för just nu.
              >

Banräven ja, tror anledningen har med CCandy lr nått att göra 😉 😀

Perra
              Deltagare

😀 😀 😀 Man får taCCka så mycket för det! Ja, tjata o tjata… lite kanske. Men hon var inte så svårövertalad. 🙂 Däremot vet jag inte om jag kommer släppa ut henne själv på banan. Hon har inte riktigt fått känslan än för hur fort man kan köra i böjarna och hade faktiskt en viss tendens att bli lite övermodig. 😮 Allt detta är ju fullt förståeligt eftersom, som du skrev CConvoy, hon aldrig kört högerstyrt förut o det tar ju lite tid att vänja sig vid både det och att köra en “ny” bil, speciellt på bana. Jag måste ändå säga att jag var GRYMT imponerad över hur bra det gick och hur bra hon körde! :7 :* All heder åt Isa med andra ord!

/P

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.