SSC Allmänt snack Träffar Mantorp eftersnack

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 64 totalt)
  • Författare
    Kraft
    Deltagare

Jag ville bara tacka alla för en kanondag trots vädret, kul att det torkade upp till slut så man fick slita lite på r-däcken.

Träffen slutade lite abrupt utan eftersnack tyvärr pga ett stycke 200sx i 40cm lekakulor, men på det hela taget var det en bra dag med färre skador än jag räknat med (mtp underlaget).

95db gränsen som vi trodde skulle bli ett problem visade sig vara plättlätt att komma under, med eller utan ”Diesel-tass” 😀

/John Kraft HPC

ailkert
      Deltagare

mer bilder 🙂
        det tycker vi om, lite synd på den bilen, såg att en svart honda hade blivit stoppad av farbror blå på vägen hem också, han glömde att han inte var på banan längre 😀

Subbarist
        Deltagare

Håller med alla! Fan vad roligt det var, och det var ju perfa att det regnade 🙂 ME LOVEEEE halt och härligt, som och köra halkbanan igen 😀 trots en aningen snabbare och med bättre bil. Sen vill man ju tacka Claes för en trevlig åktur, mycket lärorikt! nästa gång så måste jag få åka med Blyfot, SAM, Ordis, Perra också!!! Tjejen tyckte att det var trevligt att åka med Ordis som gillar och köra brett 😉 Mera bilder vill man se! Min kamera sög getp*ng så lite glad blev man ju när man såg att bl. a Mange och Martin lyckades fånga den Grüne på bild tack för det 😀 Nu suger det ordentligt i banåkartarmen efter Gelleråsen och Kinnekulle, dock så blev det bara 6 mil på bana denna gång och inte 18 som sist 😀

Subbarist javisst!
          Sponsoransvarig SSI
          Den GRÜNE FARAN

ailkert
          Deltagare

bara 6mil, jag fick 16mil på bana och jag tycker att jag körde på tok för lite 🙂

Subbarist
            Deltagare

Bra! Gröna bilar tål ju mest heter det eller 😉

Subbarist javisst!
              Sponsoransvarig SSI
              Den GRÜNE FARAN

modulated
              Deltagare

Gröna bilar är stoppklossar… snurrar de inte så åker
                de för tok för sakta 😉

// Patrick P – smått onykter på absinth.

Subbarist
                Deltagare

Alltså åkte man på tok för sakta hela tiden eftersom jag inte snurrade 🙁 😉

Subbarist javisst!
                  Sponsoransvarig SSI
                  Den GRÜNE FARAN

modulated
                  Deltagare

Men som sagt, det är ju ingen tävling, och du erbjöd en
                    alldeles utmärkt rygg… å köra om vågar man ju inte för
                    då får man väl smaka på hammaren ;-).

// Patrick P.

Janne248
                    Deltagare

Jag som nybörjare fick ju 6 mil…..c:a 20 varv…..
                      Hoppas på mer på Gelleråsen…….

/Janne

SSI Galleri

ailkert
                      Deltagare

Gröna bilar är stoppklossar… snurrar de inte så åker
                        de för tok för sakta
                        // Patrick P – smått onykter på absinth.

två små ”kontrollerade” snurrar bara :), aldrig ut på gräset iallafall

Bobbo
                        Deltagare

Kom bara på att jag ville tacka alla från SSI som har engagerat sig och lagt ned värdefull fritid på planering och samordning för denna banträff.
                          Ni gör ett jättebra och väldigt uppskattat jobb, ser fram emot nästa banåkning. Tack ska ni ha!

– Nästa gång ska mina bromsar orka mer än 4 varv!
                          /Bobbo

Mange
                          Deltagare

Jag körde upp 40 liter sopa på banan 🙂 Var ute på banan totalt ca 2.5 timma

/Mange

ailkert
                            Deltagare

500kr tankades för innan, 450kr därborta och 480kr när man kom hem igen, den måste vara bensinolist 🙂

Subbarist
                              Deltagare

>På Kinnekulle kommer vi att tillämpa hårda straff för den
                                >som inte förstår att köra lungt i depån eller på parkeringen.
                                >I värsta fall får vi bussa Risto med hammaren på ekipaget.

Både hammaren och jag är redo 😉 😀

Subbarist javisst! Mr.Roadrage
                                Sponsoransvarig SSI
                                Den GRÜNE FARAN

Kraft
                                Deltagare

>Tackar för ett utomordentligt val av bana och väderlek. 😀
                                  >
                                  >Sablar vad din kärra går och hur du nyttjar den, man kan ju
                                  >tro att du är född mitt på Kårstavägen. 😉
                                  >
                                  >På Kinnekulle kommer vi att tillämpa hårda straff för den
                                  >som inte förstår att köra lungt i depån eller på parkeringen.
                                  >I värsta fall får vi bussa Risto med hammaren på ekipaget.
                                  >
                                  >/K
                                  >

Smicker funkar alltid 😉
                                  Det var jävligt kul att prova ”tjej” bilen på bana, vi blev kompisar i slutet av dan när regnet lagt sig.

När jag kom hem var jag tvungen att rota lite bland ”porrfilmerna” (jag med Accorden på Mantorp) och satte mig i soffan med tiduret i högsta hugg,
                                  Jag körde 7sek snabbare med ”tjej”bilen än med Accorden, kul som fan.:D

Hårdare tag mot buskörning låter som en sund ide, vi har varigt på våra medlemmar om detta och vi kommer att hjälpa till att stävja idiotbetende.

John Kraft HPC

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 64 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.