SSC Annonser Köpes – Delar Mappcensor köpes omgående till STI, part num22627AA360

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Hejsan har en fel kod på Intake pressure censor, så är de någon som kannske sitter på en orginal, från de att dom byt till eftermarknads sprut, så vore jag glad om jag fick köpa den, vet inte om de är samma på wrx och STI bilarna men de ser ni nog om ni tittar på eran givare, nummret på givaren ska i alla fall vara 22627AA360 och passar då STI 2006-2007

MVH
      Fredrik

Fricke.w
      Deltagare

Kom i gen nu gott folk, finns ju en uppsjö av åkare här som kör med eftermarknads sprut och kraligare mapsensor, så någon orginal borde de vell liga i skräpa i vårat land 😀

bowser
        Deltagare

Kom i gen nu gott folk, finns ju en uppsjö av åkare här som kör med eftermarknads sprut och kraligare mapsensor, så någon orginal borde de vell liga i skräpa i vårat land :

Fricke ring mig så ska vi nog lösa ditt problem 😉

Myzkoo
          Deltagare

Jag har nog ett komplett spjällhus över inkl mapsensor i garaget som jag köpte till wrx’en. Vet inte om de är samma?

Fricke.w
            Deltagare

kolla vad de är för nummer på din mapsensor du har då 🙂

Myzkoo
              Deltagare

kolla vad de är för nummer på din mapsensor du har då 🙂

22627AA170 står det på den. Under det står det 079800-5320 5V Denso Japan.

/ Mattias

Fricke.w
                Deltagare

A okej då stämer den inte överens med min, tror att drive by wire husen har annorlunda mapsensor också.
                  Men tack för att du tog dig tid och kollade upp de 🙂

MVH
                  Fredrik

HighLevelOfSweden
                  Deltagare

Har en orginal mappsensor till en STI 2006!!

Bara att höra utav dig!!

Fricke.w
                    Deltagare

Okej schyst de, men fick tag i en utav bowser, men pajar den också så vet jag vart jag ska vända mig 🙂 för som sagt har jag sagt de för, bilen gillar givare 😀 haha

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.