SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Mappning. Alternativ för en norrlänning?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Jim_s
    Deltagare

Hej!

Har funderat fram och tillbaks på vad man ska göra för uppgraderingar på imprezan ( GT -00 ) framöver och oavsett vad man ska göra så måste man ju ( förr eller senare ) på något sätt antingen lämna in för att mappa original grejerna eller införskaffa sig något annat sprut som man själv kan mappa.

Och folk som kan pula med original subaru ecun är det snålt om uppe i norr vad jag har förstått? Det är inte ett alternativ för mig att köra ner bilen var gång man ska göra nån liten ändring.

Vad tycker ni att man ska satsa på för sprut som man själv kan lära sig mappa eller där de finns kunnigt folk som kan mappa i närheten? Ni får gärna komma med konkreta tips om ställen/folk man kan rent av köpa något sprut ni tycker är lämpligt.

Går det att få tag på VEMS PnP till en impreza tro?

Tack så mycket för era inputs!

/Jim från Haparanda.

NickeH
      Deltagare

Jag skulle tro närmsta stället är motornord de slänger i ett plug n play link och mappar för 12-13000 skulle jag gissa. Inte så många norr om Stockholm att anlita.

Sent from my Xperia Ray using Tapatalk

Jim_s
        Deltagare

Jag skulle tro närmsta stället är motornord de slänger i ett plug n play link och mappar för 12-13000 skulle jag gissa. Inte så många norr om Stockholm att anlita.

Sent from my Xperia Ray using Tapatalk

Hoh blir en bra bit att åka. Ska höra med vemsrävarna om de går å få tag på VEMS plug and play till den. Skulle vara smidigt med just VEMS då brorsan kör med de i sin audi.

FiddeFuling
          Keymaster

Blev det något med VEMS ecun?? Nyfiken!

🙂

\\ Mathias

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.