› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Mappning i västsverige
- Detta ämne har 7 svar, 1,142 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av
Hjelm.
-
FörfattareInlägg
-
21 maj, 2012 kl. 08:19 #28388
adam.b.w
DeltagareEtt tipps till er som vill och tänker mappa bilarna som inte bor i närheten av huvudstaden.
Åk till Trollspeed där har ni otroligt trevlig och kunnig peronal och riktigt vettiga priser.Jag kommer inte ens tveka nästa gång jag ska göra något med bilen.
man får ha överseende med att dom kanske inte har så mycke tid då dom är inriktade på rally och rally kross så deras stor kunder går ju så klart först.
21 maj, 2012 kl. 13:21 #243059Joakimgabrielsson
DeltagareEtt tipps till er som vill och tänker mappa bilarna som inte bor i närheten av huvudstaden.
Åk till Trollspeed där har ni otroligt trevlig och kunnig peronal och riktigt vettiga priser.Jag kommer inte ens tveka nästa gång jag ska göra något med bilen.
man får ha överseende med att dom kanske inte har så mycke tid då dom är inriktade på rally och rally kross så deras stor kunder går ju så klart först.
De har ju byggt pikes-peak vinnare och en del vinnarmotorer i rallycross-em så för mig är detta förstahandsvalet. Ska dit i höst!
3 juni, 2012 kl. 19:00 #243056Hjelm
Deltagareja vad trevligt =) Själv har man vart där med saaben när man var Saab frälst, men nu ska jag iaf mappa subban på torsdag, har äntligen fått tid och allt verkar positivt!!:)
3 juni, 2012 kl. 19:06 #243054Steewe
Deltagareja vad trevligt =) Själv har man vart där med saaben när man var Saab frälst, men nu ska jag iaf mappa subban på torsdag, har äntligen fått tid och allt verkar positivt!!:)
Dags att köra lite på Emmaboda alltså, perfekt att lära känna nymappade bilen. 😀
3 juni, 2012 kl. 20:27 #243057Hjelm
Deltagareja det hade vart nått =) lite långt dock! när är det ? Jag har aldrigt kört fyrkraffsare på bana, kan bli en ny upplevelse!
3 juni, 2012 kl. 20:34 #243055Steewe
Deltagareja det hade vart nått =) lite långt dock! när är det ? Jag har aldrigt kört fyrkraffsare på bana, kan bli en ny upplevelse!
På lördag redan. 🙂 Åker tre bilar från Gbg på fredag efter jobbet, sover i närheten, kör hela lördagen och sen lite pilsner på kvällen. 😉 Hemfärd söndag em. 🙂
3 juni, 2012 kl. 20:35 #243053kamikaze
DeltagarePå Lördag 🙂
http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=91966
Klart du ska dit, hade det inte varit för att bilen inte är ihop och att det krockar med Sweden Rock så hade jag anmält mig för länge sedanLångt till banan är det först när man börjar närma sig 5 timmar resväg enkel väg 😉
Edit Stefan va en tåspetts före
3 juni, 2012 kl. 21:00 #243058Hjelm
Deltagarehehe, hade vart riktigt skoj! men blir lite snabbt inpå, sen ska ju allt med bilen lira 😛 har inte hunnit göra fyrhjuls inställning än, kan bli lite vingligt med nya coilisarna:)
men kinnekulle blir det till 100 % !
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.