Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Ett tipps till er som vill och tänker mappa bilarna som inte bor i närheten av huvudstaden.
      Åk till Trollspeed där har ni otroligt trevlig och kunnig peronal och riktigt vettiga priser.

Jag kommer inte ens tveka nästa gång jag ska göra något med bilen.

man får ha överseende med att dom kanske inte har så mycke tid då dom är inriktade på rally och rally kross så deras stor kunder går ju så klart först.

Joakimgabrielsson
      Deltagare

Ett tipps till er som vill och tänker mappa bilarna som inte bor i närheten av huvudstaden.
        Åk till Trollspeed där har ni otroligt trevlig och kunnig peronal och riktigt vettiga priser.

Jag kommer inte ens tveka nästa gång jag ska göra något med bilen.

man får ha överseende med att dom kanske inte har så mycke tid då dom är inriktade på rally och rally kross så deras stor kunder går ju så klart först.

De har ju byggt pikes-peak vinnare och en del vinnarmotorer i rallycross-em så för mig är detta förstahandsvalet. Ska dit i höst!

Hjelm
        Deltagare

ja vad trevligt =) Själv har man vart där med saaben när man var Saab frälst, men nu ska jag iaf mappa subban på torsdag, har äntligen fått tid och allt verkar positivt!!:)

Steewe
          Deltagare

ja vad trevligt =) Själv har man vart där med saaben när man var Saab frälst, men nu ska jag iaf mappa subban på torsdag, har äntligen fått tid och allt verkar positivt!!:)

Dags att köra lite på Emmaboda alltså, perfekt att lära känna nymappade bilen. 😀

Hjelm
            Deltagare

ja det hade vart nått =) lite långt dock! när är det ? Jag har aldrigt kört fyrkraffsare på bana, kan bli en ny upplevelse!

Steewe
              Deltagare

ja det hade vart nått =) lite långt dock! när är det ? Jag har aldrigt kört fyrkraffsare på bana, kan bli en ny upplevelse!

På lördag redan. 🙂 Åker tre bilar från Gbg på fredag efter jobbet, sover i närheten, kör hela lördagen och sen lite pilsner på kvällen. 😉 Hemfärd söndag em. 🙂

kamikaze
                Deltagare

På Lördag 🙂
                  http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=91966
                  Klart du ska dit, hade det inte varit för att bilen inte är ihop och att det krockar med Sweden Rock så hade jag anmält mig för länge sedan

Långt till banan är det först när man börjar närma sig 5 timmar resväg enkel väg 😉

Edit Stefan va en tåspetts före

Hjelm
                  Deltagare

hehe, hade vart riktigt skoj! men blir lite snabbt inpå, sen ska ju allt med bilen lira 😛 har inte hunnit göra fyrhjuls inställning än, kan bli lite vingligt med nya coilisarna:)

men kinnekulle blir det till 100 % !

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.