Ett tipps till er som vill och tänker mappa bilarna som inte bor i närheten av huvudstaden.
Åk till Trollspeed där har ni otroligt trevlig och kunnig peronal och riktigt vettiga priser.
Jag kommer inte ens tveka nästa gång jag ska göra något med bilen.
man får ha överseende med att dom kanske inte har så mycke tid då dom är inriktade på rally och rally kross så deras stor kunder går ju så klart först.
Ett tipps till er som vill och tänker mappa bilarna som inte bor i närheten av huvudstaden.
Åk till Trollspeed där har ni otroligt trevlig och kunnig peronal och riktigt vettiga priser.
Jag kommer inte ens tveka nästa gång jag ska göra något med bilen.
man får ha överseende med att dom kanske inte har så mycke tid då dom är inriktade på rally och rally kross så deras stor kunder går ju så klart först.
De har ju byggt pikes-peak vinnare och en del vinnarmotorer i rallycross-em så för mig är detta förstahandsvalet. Ska dit i höst!
ja vad trevligt =) Själv har man vart där med saaben när man var Saab frälst, men nu ska jag iaf mappa subban på torsdag, har äntligen fått tid och allt verkar positivt!!:)
ja vad trevligt =) Själv har man vart där med saaben när man var Saab frälst, men nu ska jag iaf mappa subban på torsdag, har äntligen fått tid och allt verkar positivt!!:)
Dags att köra lite på Emmaboda alltså, perfekt att lära känna nymappade bilen. 😀
ja det hade vart nått =) lite långt dock! när är det ? Jag har aldrigt kört fyrkraffsare på bana, kan bli en ny upplevelse!
På lördag redan. 🙂 Åker tre bilar från Gbg på fredag efter jobbet, sover i närheten, kör hela lördagen och sen lite pilsner på kvällen. 😉 Hemfärd söndag em. 🙂
hehe, hade vart riktigt skoj! men blir lite snabbt inpå, sen ska ju allt med bilen lira 😛 har inte hunnit göra fyrhjuls inställning än, kan bli lite vingligt med nya coilisarna:)
men kinnekulle blir det till 100 % !
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.