Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 44 totalt)
  • Författare
    karlberg
    Deltagare

Tjenare, precis fått min motor färdigbyggd och håller på att köra in den 😉

Ringde och Pratade med Per J I morse och han skulle ut och resa med rallykross i ca 4-5 veckor
      så han hade inte tid precis 🙁

men tänkte se om det finns någon annan som mappar Imprezor på Ecun i västragötaland,
      finns ju Jrm med södertälje är lite väl långt tycker jag,
      skulle behöva ha bilen mappad så snart som möjligt 😉

adrenalin
      Deltagare

Tjenare, precis fått min motor färdigbyggd och håller på att köra in den 😉

Ringde och Pratade med Per J I morse och han skulle ut och resa med rallykross i ca 4-5 veckor
        så han hade inte tid precis 🙁

men tänkte se om det finns någon annan som mappar Imprezor på Ecun i västragötaland,
        finns ju Jrm med södertälje är lite väl långt tycker jag,
        skulle behöva ha bilen mappad så snart som möjligt 😉

Trollspeed 🙂

karlberg
        Deltagare

Trollspeed 🙂

så det är inte Bara Per där som Kan Mappa ?? 😉 Vore ju Guld om de kunde mappa utan Per 😉

adrenalin
          Deltagare

så det är inte Bara Per där som Kan Mappa ?? 😉 Vore ju Guld om de kunde mappa utan Per 😉

Har för mig att de har någon mer också? Blev dock osäker nu men ring och fråga d—0.o—b

karlberg
            Deltagare

Har för mig att de har någon mer också? Blev dock osäker nu men ring och fråga d—0.o—b

Få ringa dem imorgon 😉

karlberg
              Deltagare

Ringt runt som en dåre idag :/ fått en tid på JRM den 17de för ecutek mappning 😉

Men sen när jag gick bort till garaget för att kolla min ECU så upptävkte jag att det satt ett UNICHIP bredvid ihop kopplat 😉

Så ringde ts-motorsport i helsingborg och fick en tid inom 2 veckor,

Någon som har erfarenheter om TS eller UNICHIP?

url=http://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=149278&image=2224481][/url]

adam.b.w
                Deltagare

Fråga hur dom gör med kalebriringen av sin bänk på jrm? Och så hade de varigt kul att gämföra efekteb du får där. Med vad rullarna åå trollspeed visar 😉

Gloremir
                  Deltagare

Fråga hur dom gör med kalebriringen av sin bänk på jrm? Och så hade de varigt kul att gämföra efekteb du får där. Med vad rullarna åå trollspeed visar 😉

En kompis mappade och bänka sin evo hos jrm. 545whp. 2 veckor senare bänkades den på ag:s. Där vart det 558whp. Svårt o veta vilken som är rätt

adam.b.w
                    Deltagare

En kompis mappade och bänka sin evo hos jrm. 545whp. 2 veckor senare bänkades den på ag:s. Där vart det 558whp. Svårt o veta vilken som är rätt

Jo de e det. Jag litar på trollspeed då dom i srort dätt bara hör rally bilar. Och till mig sa dom att fom är mycket nogranna med kalibreringen

karlberg
                      Deltagare

Ingen som provat tsmotorsport? Eller är de värt och vänta till 17 juni och åka upp till Jrm?

goffemannen
                        Deltagare

Varför inte Maxxtuning i vrigstad? Eller PBZ om du ändå funderar på att kunna åka till JRM i stockholm.

karlberg
                          Deltagare

Varför inte Maxxtuning i vrigstad? Eller PBZ om du ändå funderar på att kunna åka till JRM i stockholm.

Visste inte att pbz va duktiga på impreza 😉

Grejen är priset, hos JRM får jag betala ca 12000 för mappning soppapump och tändstift,
                            På MAXX skulle de ha 25000 för bara sprut och mappning :/

goffemannen
                            Deltagare

ja JRM kör ju Ecutek. De har inte maxxtuning utan de kör standalone. Jag själv tycker det va bättre för min del. För då kan man göra små justeringar själv i framtiden om det behövs.

karlberg
                              Deltagare

Pratat med PBZ nu och fick en tid den 6/6, men läste sedan att de mappar via
                                ECU-FLASH, va menas med de och för/nackdelar? Kan någon annan mappa ecuflash eller måste man åka dit när man gjort någon ny uppdatering på bilen, är ju 5 h enkel resa…

Igge
                                Deltagare

EcuFlash är ett gratisprogram, tror inte det går att låsa med det.

Edit: Sök på tactrix så hittar du nog mer om det 🙂

Skickat från min D5503 via Tapatalk

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 44 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.