- Detta ämne har 6 svar, 484 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av J-tech.
-
FörfattareInlägg
-
23 oktober, 2005 kl. 19:55 #21654J-techDeltagare
Hej, Vi är återförsäljare i Sverige för bla. Exedy kopplingar.
Om du köper koppling nu, och vi kan ha den på Bilsportsmässan.
Så får ni MYCKET bra priser mellan 20% och 40% billigare än listpris!
Maila för mer info.Är även återförsljare av: PPG drevsatser (har många altrnativ till Impreza). SQS diffar och deras sek.shift spakställ, vxl. som i WRC!
Kommer till Impreza i Dec. Jan!
NEO oljer och fett. Det bästa du kan köpa. Används i WRC och F1!Mvh,
Jocke Zetterström
J-tech24 oktober, 2005 kl. 05:19 #185921NiklasDeltagareAngående “sek. shift spakställ”, är det paddlarna bakom ratten eller en spak vid sidan av ratten som man för fram och tillbaka för att växla upp resp ner?
24 oktober, 2005 kl. 06:23 #185916SecretAgentManDeltagareInte för att ställa till det, men det har tidigare varit enorma problem med just Exedys dubbelskiviga kolfiberkopplingar (de har inte klarat det angivna vridet på långa vägar) – har de fått ordning på det nu? 🙂
/J
24 oktober, 2005 kl. 14:11 #185918J-techDeltagareAngående “sek. shift spakställ”, är det paddlarna bakom ratten eller en spak vid sidan av ratten som man för fram och tillbaka för att växla upp resp ner?
Hej, det är en spak, som förs bakåt för att växla upp och framåt för ner växling.
24 oktober, 2005 kl. 14:17 #185919J-techDeltagareInte för att ställa till det, men det har tidigare varit enorma problem med just Exedys dubbelskiviga kolfiberkopplingar (de har inte klarat det angivna vridet på långa vägar) – har de fått ordning på det nu? :)/J
Hej, det ska inte vara några problem nu!
Det enda “problemet” som skulle kunna vara, är om den som säljer INTE upplyser om att Exedy uppger TVÅ olika moment!
Ett till “gatkörning” och bana UTAN stående start, och ett
moment till drag och racing/rally. Där du gör upprepade stående starter!mvh,
Jocke
J-tech24 oktober, 2005 kl. 18:01 #185917roadtip85KeymasterAngående “sek. shift spakställ”, är det paddlarna bakom ratten eller en spak vid sidan av ratten som man för fram och tillbaka för att växla upp resp ner?
Hej, det är en spak, som förs bakåt för att växla upp och framåt för ner växling.
Tja! Vad skulle priset landa på ungefär? Jag är jävligt sugen måste jag säga! :9
24 oktober, 2005 kl. 18:22 #185920J-techDeltagareAngående “sek. shift spakställ”, är det paddlarna bakom ratten eller en spak vid sidan av ratten som man för fram och tillbaka för att växla upp resp ner?
Hej, det är en spak, som förs bakåt för att växla upp och framåt för ner växling.
Tja! Vad skulle priset landa på ungefär? Jag är jävligt sugen måste jag säga! :9
Hej dom blir inte glada om firmor lägger ut priser.
Men maila mej så kan jag skicka lite info!Mvh,
Jocke Zetterström
info@j-tech.se -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.