SSC Annonser Säljes – Delar Massvis med GC8 delar

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 48 totalt)
  • Författare
    Dash
    Deltagare

IHI VF24 Turbo, inköpt på GIK. Okänt antal mil men helt glappfri åt alla håll. 3000:-

Komplett rostfritt 3″ system ink. DP med katt (går igenom besiktning). Okänt märke. 3000:-

En frontad GC8 -99 rullat ca 12500 mil. Jag köpte mojfens bil och plockade motor. http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=93833 hela drivlinan finns, komplett med bromsar, inredning osv. Behöver göras: Ny front, fixa bakskärm och höger bakdörr, motor, kylare, besiktning. Ett komplett chassi medföljer för all plåtreperation, chassit står dock i Norrtälje. Det sitter ett Possumlink i. 13000:-

[COLOR=”Red”]Ny omonterad 41mm Alu-kylare av okänt märke, ett par böjda flänsar men inga stukade. 1000:- *SÅLD*

Blåa kylarslangar. De stora till kylaren saknas. Märka ”do88” även en blå omärkt slang till IC-insug. 300:-

Öppet filter med plats för LMM (medföljer ej då den är defekt) 400:-

Vänster framljus, inga repor eller sprickor 500:-

EJ205 motor. Motorn fungerar men drar väldigt mycket olja (2l på 10mil). Har gått ca 40mil sedan den började dricka olja (det började med lite olja, rök efter motorbroms – nu ryker det konstant. Ena cylindern är repad då det gått en 2cm lång flisa ur ena kolven. Rullat 21k mil. 3500:-

[COLOR=”Red”]Blåeloxerade lättviktsremskivor till EJ205, finns till generator, servo och vevaxel. Alltså ej till AC. Helt nya.*SÅLD*

Diverse fälgar med 5×100 delning. Uppdaterar senare.

TSW 16″ Vita, dåliga vinterdäck sitter på. Halvdåligt skick. 1000:-

Till att börja med försöker jag sälja det som det är. Är det inte sålt i slutet av veckan/till helgen så kan jag tänka mig att börja sälja delar löst ur motor och bil.

Allting kan skickas men du står då själv för frakten. Delarna finns i Undenäs.

Hämtning prioriteras.

Uppdateras senare med mer delar samt bilder.

Kontakt i tråd/PM eller på 0730-534028

adam.b.w
      Deltagare

Vad är de för fälgar söker 18″ d—0.o—b

Dash
        Deltagare

Vad är de för fälgar söker 18″ d—0.o—b

Vita TSW 16″ på bilden
          Subaru original 16″
          Compomotive 18″ mo6 vita, är dock osäker på om jag vill sälja dessa då jag funderar på att själv rulla på dem. Återkommer senare i veckan. Behåller jag dem så åker mina silvriga TSW 16″ ut för försäljning.

adam.b.w
          Deltagare

Vita TSW 16″ på bilden
            Subaru original 16″
            Compomotive 18″ mo6 vita, är dock osäker på om jag vill sälja dessa då jag funderar på att själv rulla på dem. Återkommer senare i veckan. Behåller jag dem så åker mina silvriga TSW 16″ ut för försäljning.

Okwj jag måste ha något som sväljer brembo oken 😉

TommyToad
            Deltagare

Hur mycket för filter-anordningen?

Dash
              Deltagare

Okwj jag måste ha något som sväljer brembo oken 😉

Compomotive fälgarna sväljer dem, ska fundera lite på det. Ungefär hur mycket är du beredd att ge för dem? Däcken som sitter på är skrot. Eventuellt är det behov av omlackering då det är några skrapmärken – dock inga djupa sådana.

Hur mycket för filter-anordningen?

Det hade jag visst missat. Jag vet inte riktigt hur mycket det kan vara värt? 400:-?

Dash
                Deltagare

Kylaren såld

adam.b.w
                  Deltagare

Skicka bild så kan jag ge bud utöver det jag ser 😉

nahoj
                    Deltagare

3″ systemet…..hur pass högljutt är det? Skick? Vänstermonterat? Alltså om det mynnar ut på vänster sida?

Dash
                      Deltagare

3″ systemet…..hur pass högljutt är det? Skick? Vänstermonterat? Alltså om det mynnar ut på vänster sida?

Tystare än 4″ japsdämpare men inte speciellt tyst. Dovt ljud, typiskt ”boxermuller”

Mynnar på vänster sida, ja.

Skicket är OK. Någon buckla på mellanröret. Var en spricka i mellandämparen när jag köpte det men det TIGades igen. Har funkat bra de ~800 milen jag kört med det.

Dash
                        Deltagare

finns det cöilövers?

Nej, tyvärr 🙁

Dash
                          Deltagare

Har lite bilder på fälgarna. Ska tvätta samtliga noggrant och fota dem en och en. Skrubbade bara lite snabbt och tog lite bilder.

18″ Compomotive mo6 5×100 (ska kolla bredd och ET)

16″ Subaru orginal 5×100

Nya däck behövs på samtliga. Jag kan kränga däcken som sitter på om det önskas. Jag har inte en aning om vart man ska lägga sig i pris, så någon får gärna peka mig i rätt riktning.

adam.b.w
                            Deltagare

Om däcken va slut samt lite skrapade fälgar. Så kan jag ge dig 2800 för 18″ pluss frakt?

Tobben
                              Deltagare

Compomotive är ju fin fälgar, hade inte redan jag haft 18″ på min hade jag köpt dom här direkt och renoverat. Helt klart värt det :). Så köp adam b.w. 🙂

.zip
                                Deltagare

Tråd städad från skitsnack. Tror inte någon skulle uppskatta att folk kommer med falska anklagelser i andras säljestrådar.

Skickat från min GT-I9100

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 48 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.