SSC Annonser Säljes – Delar Massvis med GC8 delar

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 48 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

A jag vill ha dom måste ju se vad han vill ha för dom men även jag har en smörtgräns för vad som känns rimligt:) men får se vad herren med delarna sejer 🙂

Dash
      Deltagare

Om däcken va slut samt lite skrapade fälgar. Så kan jag ge dig 2800 för 18″ pluss frakt?

Njae, då behåller jag dem nog. De kostar ju trots allt över 3k stycket nya, att fixa till dem till nyskick kostar väl i runda slängar 2-3k.

Jag gör så att jag tvättar dem ordentligt och återkommer med bilder på alla fälgarna så kan man prata pris sen.

adam.b.w
        Deltagare

Njae, då behåller jag dem nog. De kostar ju trots allt över 3k stycket nya, att fixa till dem till nyskick kostar väl i runda slängar 2-3k.

Jag gör så att jag tvättar dem ordentligt och återkommer med bilder på alla fälgarna så kan man prata pris sen.

ge mig ett rikt pris på vad du kan tänka dig släppa dom för då? d—0.o—b

kunde ju tyvär inte se på bilder hur skicket va på dom eftersom dom va så smutsiga så hoppas du inte tog illa upp av skambudet
          😮

Dash
          Deltagare

ge mig ett rikt pris på vad du kan tänka dig släppa dom för då? d—0.o—b

kunde ju tyvär inte se på bilder hur skicket va på dom eftersom dom va så smutsiga så hoppas du inte tog illa upp av skambudet
            😮

Ingen fara! Jag tar och tvättar av dem imorgon så man ser vad det är för fälg…

adam.b.w
            Deltagare

Ingen fara! Jag tar och tvättar av dem imorgon så man ser vad det är för fälg…

haha bra de 🙂 förresten är de hemorojd värme i dina stolar? vad ska du ha för dom?

nahoj
              Deltagare

Du råkar inte ha mått och vikt på avgassystemet? Så man kan räkna ut en ev. fraktkostnad.

Dash
                Deltagare

haha bra de 🙂 förresten är de hemorojd värme i dina stolar? vad ska du ha för dom?

Jag vet faktiskt inte, men då bilen är en 99a antar jag att det inte är det. Börjar släppa lösa delar till helgen från motor/kaross

Dash
                  Deltagare

Du råkar inte ha mått och vikt på avgassystemet? Så man kan räkna ut en ev. fraktkostnad.

Hmm, nää. Men gissningsvis ~1.6m (om man delar upp det i tre sektioner) och kanske 25kg. Kan kika på det imorgon.

nahoj
                    Deltagare

Ok, fint!

BeazsT
                      Deltagare

finns vingen kvar?

Dash
                        Deltagare

Ja, det mesta finns kvar. Jag väntar fortfarande på svar. Innan det har kommit så kommer jag inte släppa delar från karossen.

Dash
                          Deltagare

Då kommer en liten uppdatering:

Jag har beslutat att börja sälja lösa delar från motor/kaross

Svara här i tråden, PM eller mobil. Kommer ni och själva skruvar bort det så blir det billigare.

Starre
                            Deltagare

Är det för färgkod på bilen? 74f? Är intresserad av båda vänster dörrarna hur är skicket?

Mvh Starre

Dash
                              Deltagare

Är det för färgkod på bilen? 74f? Är intresserad av båda vänster dörrarna hur är skicket?

Mvh Starre

Skickar tror jag är bra, ingen rost eller repor vad jag vet. Färgkoden vet jag inte, det är den vanliga subaru blåmetallic.

Gör en noggrannare inspektion av dörrar samt kollar färgkod imorgon!

ImpGT
                                Deltagare

Hur verkar det med lådan på denna?
                                  Pris och skick?
                                  Svar via PM går bra

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 48 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.