SSC Allmänt snack Allmänt småprat Måste bara få skriva av mig lite.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Imp
    Deltagare

Sitter och letar/söker jobb.. träligare uppgift finns fan inte. sen alla som int ehör av sig osv osv.. suck. tyvär är det nog endå så att om jag inte får ett jobb med bätre lön (se lågavlönad) så ryker imp’en
      🙁 problemet då är att jag nog inte har råd att återställa den till orginal så ingen lär köpa den iaf eftersom bilar som int ehar minnst 350hk och är extremt stylade snudd på inte går att sälja för mer en orginal pris. även fast man jort massa annat (se coilowers bromsar mm mm mm mm mm mm mm mm ) så är det ju efekt och utseende som räknas.

trist Inlägg jag vet sorry.

BLÄ

Deprimerad Imp i ekonomisk kris.

Practos
      Deltagare

ställ av den och stek burgare på mcd tills du hittar ett bra jobb igen ?

Imp
        Deltagare

har inte ens råd att ha den avställd. måste ju fortfarande betala stöld å brand/skadegörelse försäkring.. eller måste och måste men är dumt att göra annat och på min försäkring är det just dom som kostar pengar. Detta spelar igentligen ingen roll försäkringen ska inte betalas förens i maj men massa småsaker som tex kamremm som ska fixas dessutom måste jag ju tjäna ihop lite för att kunna pröjsa nästa omgång av försäåkringen. ställa av den går inte heller endå behöver den till och från jobbet och har inte råd ens med en sketen rosthög för 1000kr att köra med istället.

McDonalds.. vist kanske är en idee men jag vill gärna ha åtminståne lite heder kvar när jag dör 🙂

Blocken
          Deltagare

Tråkigt att höra.

Sälj bilen till Convoy! 🙂

/AB

Subbarist
            Deltagare

Du har PM

Imp
              Deltagare

är han intreserad av en gravt moddad impreza med bara moderat effekt?

Imp
                Deltagare

Man tackar subarist:)

Subbarist
                  Deltagare

Du har ett nytt PM

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.