› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Måste mogna lite men vägra sälja Scooby:n :)
- Detta ämne har 51 svar, 2,529 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
mikel_83.
-
FörfattareInlägg
-
30 maj, 2007 kl. 14:27 #10275
555_STI
DeltagareJaja.. nu var det dags.. men inte att sälja pärlan! ”We will fight them on the beaches… osv” 🙂
Bebisen är på G, vattnet gick imorse 04:30. Var ut till sjukhuset och fick kommer hem igen några timmar.. no going back now!
Köket är också igång.. den skulle ha varit klart nu men ”#¤/(!”# leverantör för bänkskivan är nu 3 veckor försenad x(
Endast jag tänka när jag ser köket är en halv Radical eller mycket trimdelar.. jag kanske måste sluta tänka så 😀
Hittat t.om ”The machine that goes PING!!” 😀
http://www.no-justice.org.uk/SSI/IMG_0604SML.JPG
Evil kök som ta allt trimmpengar!
30 maj, 2007 kl. 14:27 #113962555_STI
DeltagareJaja.. nu var det dags.. men inte att sälja pärlan! ”We will fight them on the beaches… osv” 🙂
Bebisen är på G, vattnet gick imorse 04:30. Var ut till sjukhuset och fick kommer hem igen några timmar.. no going back now!
Köket är också igång.. den skulle ha varit klart nu men ”#¤/(!”# leverantör för bänkskivan är nu 3 veckor försenad x(
Endast jag tänka när jag ser köket är en halv Radical eller mycket trimdelar.. jag kanske måste sluta tänka så 😀
Hittat t.om ”The machine that goes PING!!” 😀
http://www.no-justice.org.uk/SSI/IMG_0604SML.JPG
Evil kök som ta allt trimmpengar!
30 maj, 2007 kl. 14:40 #113971Klasagasa
DeltagareLycka till och hälsa så gott!!!
30 maj, 2007 kl. 14:40 #113969Klasagasa
DeltagareLycka till och hälsa så gott!!!
30 maj, 2007 kl. 14:42 #113945Snowman
DeltagareWohooo.. Vad spännande!! Att gå i väntans tider har fått en ny innebörd nu då 🙂 När det bara är timmar det handlar om! Surt med bänkskive-leverantören.. Men det kommer bli kanon när det är klart!
Jag kommer oxå få det knapert på trim, däck, broms o bensinkontot framöver då jag precis skakat hand med banken! Dom tar fr.o.m den 1:a Juli över mitt ekonomiska liv :+ Ska låna ett par miljarder ören o bli husägare 😛
Så, vi får väl åka till cafét med våra volvosar o dricka påtår äta salt i framtiden :9
Nädå, det blir hur kul som helst! Tänk vad mycket leksaker du kan handla till lillen/an snart! Bilbanor, (ännu mer) radiostyrda grejer, köpa D2or till barnvagnen osv. :7
/Markus – på väg in i vuxenlivet jag oxå!
30 maj, 2007 kl. 14:42 #113944Snowman
DeltagareWohooo.. Vad spännande!! Att gå i väntans tider har fått en ny innebörd nu då 🙂 När det bara är timmar det handlar om! Surt med bänkskive-leverantören.. Men det kommer bli kanon när det är klart!
Jag kommer oxå få det knapert på trim, däck, broms o bensinkontot framöver då jag precis skakat hand med banken! Dom tar fr.o.m den 1:a Juli över mitt ekonomiska liv :+ Ska låna ett par miljarder ören o bli husägare 😛
Så, vi får väl åka till cafét med våra volvosar o dricka påtår äta salt i framtiden :9
Nädå, det blir hur kul som helst! Tänk vad mycket leksaker du kan handla till lillen/an snart! Bilbanor, (ännu mer) radiostyrda grejer, köpa D2or till barnvagnen osv. :7
/Markus – på väg in i vuxenlivet jag oxå!
30 maj, 2007 kl. 14:52 #113963555_STI
Deltagarehehe Helt rätt.. jag kommer överkopensera med leksaker till ”barnet” 😀
Grattis till huset!.. ser fram emot att grilla därute! välkommen till vuxenlivet… Gruppköp på Volvo takbox eller extra mugghållare??
Jag har redan börjat att se till att första ord kommer att var Sulbalu, när kommer SSI pike i barnstorlekar? 😉
30 maj, 2007 kl. 14:52 #113956555_STI
Deltagarehehe Helt rätt.. jag kommer överkopensera med leksaker till ”barnet” 😀
Grattis till huset!.. ser fram emot att grilla därute! välkommen till vuxenlivet… Gruppköp på Volvo takbox eller extra mugghållare??
Jag har redan börjat att se till att första ord kommer att var Sulbalu, när kommer SSI pike i barnstorlekar? 😉
30 maj, 2007 kl. 15:10 #113964555_STI
DeltagareTack så mycket det skall jag!
30 maj, 2007 kl. 15:10 #113957555_STI
DeltagareTack så mycket det skall jag!
30 maj, 2007 kl. 16:00 #113950Surbarbro
DeltagareUnderbart!!
Hoppas att allt går bra.
Tur, som en tokig hade du att frun knep igen under Mantorp.
Tacka henne.Lycka till och gå på små moln.
Krama varandra.
/ Catrine
30 maj, 2007 kl. 16:00 #113952Surbarbro
DeltagareUnderbart!!
Hoppas att allt går bra.
Tur, som en tokig hade du att frun knep igen under Mantorp.
Tacka henne.Lycka till och gå på små moln.
Krama varandra.
/ Catrine
30 maj, 2007 kl. 16:01 #113946Patrik K
DeltagareHärligt :+ Underbart!!! Önskar er all lycka som kan fås :7
Köket det fixar sig, säg bara till om du behöver montagehjälp, då tar jag kokarkombin och kommer över.
Keep us updated!
// Patrik K
30 maj, 2007 kl. 16:01 #113948Patrik K
DeltagareHärligt :+ Underbart!!! Önskar er all lycka som kan fås :7
Köket det fixar sig, säg bara till om du behöver montagehjälp, då tar jag kokarkombin och kommer över.
Keep us updated!
// Patrik K
30 maj, 2007 kl. 16:10 #113940SPiKE
DeltagareNu stundar det inte förräns ni har en knodd i familjen Jenkins 🙂
Trist att jag är i Båstad och jobbar, då får inte jag vara med och röka cigarr och dricka whisky när junior ploppat ut ;(
Hälsa frugan från mig./Henrik
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.