SSC Allmänt snack Allmänt småprat mätare med vita mätartavlor

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Turbovin
    Deltagare

Jag har ultra-lite i min bil (tror de hette så) men de är lite silveraktiga, dock inte så mycket att det stör.

Mats
      Deltagare

har du bilder på dem monterade i bilen??

Hmmm. Har nog inte blitt av… De har ju bara suttit där i snart 5 år…
        Kan knäppa ett kort om du vill…

Edit: Hittade ett gammalt kort där de syns lite iaf. http://www.impreza.nu/expo/view_photo.php?set_albumName=album176&id=P1010014

Manor
        Deltagare

DEFI har mätare som är nästan exakt med original-mätarna. Kolla Manor’s bil under säljes.

Stefan

Japp, jag tycker att de matchar originalet nästan perfekt.

Jag har 2 stycken 52 mm, och 3 stycken 60 mm och med KnockLink och LambdaLink + hållare samt montering så tror jag att det gick på närmare 20.000:- när det begav sig.

goffemannen
          Deltagare

Va är det för färg på belysningen på defi mätarna??

Och defi är från Japan va?? Isf ska ja kolla med Micke på superior imports om han kan ta hem från Japan samtidigt som de tar hem en bil.

Steewe
            Deltagare

Va är det för färg på belysningen på defi mätarna??

Och defi är från Japan va?? Isf ska ja kolla med Micke på superior imports om han kan ta hem från Japan samtidigt som de tar hem en bil.

Defi är enligt mig de mätarna som är mest lika original, så grön belysning.

goffemannen
              Deltagare

Defi är enligt mig de mätarna som är mest lika original, så grön belysning.

gäller det även de nyaste Defi Advance CR? De ni har är väl den äldre/förra modellen, Defi Link serien?

goffemannen
                Deltagare

tittar man på defi’s hemsida så ska de vara blå eller röd belysning på de nya.

http://www.nippon-seiki.co.jp/defishop/product/acr/acr_top.html

Steewe
                  Deltagare

Det var märkligt, hittar inte dem jag har. Men som det står är det några som utgått mm. Sen är nog sortimentet olika mellan USA och Japan..

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.