Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Puggen
    Deltagare

Jag kan ej avgöra om dessa nedan som är som tre ‘hus’ eller de som är som ett helt ‘hus’ i länken nederst.

Sen vad för mätare är bra, pålitliga för en rimlig summa? Dvs inga Defi 🙂

http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=1536&osCsid=f821f38a964d89ace801152d8362c9f0

http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=431&osCsid=f821f38a964d89ace801152d8362c9f0

Tobben
      Deltagare

Den du länkade till längst ner har jag i min gt 00:a, det är en enda stor mätarpod/hållare som du monterar tre mätare i. Den första du länkade till verkade vara till new-age alltså 01->

Puggen
        Deltagare

Det stämmer, men de båda typerna finns.

Vete fasen vilken man skall välja bara, eller vilka mätare 🙂

Tobben
          Deltagare

Såhär ser det ut i min gt iallaf 🙂

Tobben
            Deltagare

Kör autogage här men rekommenderar dom inte, haft lite problem med dom, dock så har jag blivit rekommenderad att använda mätare från j-spec då tydligen deras ska funka bra

Puggen
              Deltagare

Okej, autometer skall ju vara bra mätare , finns rätt billigt på ebay men hade helst velat ha några som matchade instrumentbrädan, och då fanns ju prosport premium, men de verkar inte vara så bra om man läser på engelska forum..

Hmm..

adrenalin
                Deltagare

Okej, autometer skall ju vara bra mätare , finns rätt billigt på ebay men hade helst velat ha några som matchade instrumentbrädan, och då fanns ju prosport premium, men de verkar inte vara så bra om man läser på engelska forum..

Hmm..

Vad jag förstått det som så ska prosport vara helt okej? Säljs ju även på scoobyworld 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.