Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 44 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #36998
    SecretAgentMan
    Deltagare

      PAH!

      Livet (läs växellådsrenoveringar) börjar vid 1,3 bar med stora aggregat.

      😀

      /J

      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
      Banträffsansvarig SSI
      12,7@177 – Gelleråsen 1.21 – under 1.20 2003?

      #37025
      Mange
      Deltagare

        Jag trodde livet började när man hade köpt imprezan 🙂

        /Mange

        #37007
        Janne248
        Deltagare

          Nån som vet om det finns A-stolpe hålare för 3st mätare???? Till Impreza MY00 så klart.

          #37017
          Allan
          Deltagare

            Nej men du kan ju köpa en dubbelhållare och en singelhållare 😉

            #37038
            Niklas
            Deltagare

              Tänkte föreslå samma sak… 😀

              Men singelhållaren är säker formad för att sitta längst ner på A-stolpen – precis som dubbelhållaren.

              #37008
              Janne248
              Deltagare

                >Men singelhållaren är säker formad för att sitta längst ner
                >på A-stolpen – precis som dubbelhållaren.

                ….. plus att jag tycker dubbel hållaren redan är stor nog så det går nog ej 🙁

                f*n, vad gör man då då? Nån ide om hur man placerar en mätare till?

                #37039
                Niklas
                Deltagare

                  Du kan ju sätta en som Jerry har gjort om du kollar längst upp i tråden. Dvs på instrumentpanelen…eller du vill verkligen ha den på A-stolpen?

                  En lösning kan ju vara att åka till en affär som säljer, prova lite olika modeller så hittar du kanske en som passar högt upp på A-stolpen. Inte tvunget en för Subaru. Eller så köper du en som passar hyffsat och skär till den så att det passar (bättre).

                  #36999
                  SecretAgentMan
                  Deltagare

                    Det följer med fötter till defis mätare…kan ju fungera att ha en av dem på rattstången (OzO körde så ett tag – såg inte illa ut alls).

                    /J

                    #37009
                    Janne248
                    Deltagare

                      Tack för era idéer.
                      Jo jag vet det följer med fötter/hållare till Defi mätarna, och nu när jag tänker till vet jag att jag sett någon som monterat en 3:dje mätare “rakt ut” på/från A-stolpe huset.
                      Eller längst in på instrument brädan i hörnet mot rutan skulle funka också….kanske.

                      #37001
                      OzO
                      Deltagare

                        Janne, precis så tänker jag göra med min nästa mätare (flest vinner! :D). Smacka på den på befintliga A-stolpsmätarna. Har sett bild på det och det ser helt ok ut.

                        ________________________________________
                        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/smileys/smiley_ed16.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/smileys/smiley_ed16.gif
                        “I would be unstoppable… if I could just get started!”

                        #37010
                        Janne248
                        Deltagare

                          >Har
                          >sett bild på det och det ser helt ok ut.

                          Har också sett bild, men vart? Om du mins så posta gärna länken här! Skulle gärna ta en titt igen på den…….

                          #37035
                          Anders K
                          Deltagare

                            Hej på er!!

                            Som nybliven Imprezaägare sitter man ju och kollar prylar på nätet och letade efter turbotrycksmätare på Auto Meters hemsida och hittade den här, kanske det är nåt liknande du söker..

                            Ähh, försökte få in en bild, men det går ju inte..Kolla Autometers sida, där fanns det hållare för tre mätare i A-stolpen, fast det såg bara ut att finnas till chevor och andra amrekanska pansarvagnar…:-)
                            Kanske går att få dit ändå..
                            Mvh Anders

                            #37011
                            Janne248
                            Deltagare

                              Det är väl en sån här jag är ute efter, men för vänsterstyrd bil.

                              http://www.j-w-racing.co.uk/acatalog/trippleapod.jpg

                              #37036
                              Anders K
                              Deltagare

                                Realcar har i kolfiberlook med tre mätare för 588:-

                                såg det på street cars fest i dag..

                                Mvh Anders K

                                #37012
                                Janne248
                                Deltagare

                                  >Realcar har i kolfiberlook med tre mätare för 588:-

                                  Nej fy, inget kolfiber tack.
                                  Men tack iaf…..

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 44 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.