SSC Annonser Säljes – Delar Mätarhus + mätare säljes

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
  • Författare
    dlehtihet
    Deltagare

Subaru STI mätarhus (pod) för 3 mätare inkl. kolfiber facia samt 3 stycken HKS mätare, 46 mm (turbotryck, oljetemp, avgastemp) inklusive allt kablage säljes. Endast HKS mätarna kostade mig 8500 kronor. Nypris för mätarhus + kolfiber var 1500 kronor.

Hela rubbet säljes för 6000 kronor prutat och klart. De är i absolut nyskick utan repor, etc. Kartonger för mätarna och podden medföljer + manualer och installationsanvisningar.

Se bild på följande länk:

http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_photo.php?set_albumName=ssi20&id=0005_G

//Danne

dlehtihet
      Deltagare

Du har mail

dlehtihet
        Deltagare

Lyfter…

honkster
          Deltagare

Fortfarande kvar?

/Intresserad

HonKster- Blå My99 Kombi@Åre

http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_album.php?set_albumName=ssi556

dlehtihet
            Deltagare

Jajamensan,

Maila mig på dlehtihet@hotmail.com alt. daniel.lehtihet@cybercom.se eller pm:a så kan jag berätta mer.

M v h

Daniel

dlehtihet
              Deltagare
                dlehtihet
                Deltagare

Fortfarande till salu 🙂

ailkert
                  Deltagare

kostade dom verkligen så mycket?

dlehtihet
                    Deltagare

LAST EDITED ON Feb-18-03 AT 03:10PM (GMT)
                      Ja tyvärr. Kolla in priset på http://www.hksusa.com och räkna sedan med frakt + tull och moms på det. Jag ringde runt till olika företag i Svedala innan jag bestämde mig för att beställa ifrån USA och här hemma är det inte precis billigare (trots frakt/tull/moms).

Bitarna är av högsta kvalitet så det är inga biltema mätare det handlar om, utan mätare av rätt storlek (46 mm) och med orginalbitar det resterande (STI) 🙂

M v h

Danne

edit. Tog bort bindestrecket i hksusa.com

SecretAgentMan
                      Deltagare

Riktiga mätare är SVINDYRT – och Dannes är klockrena!

🙂

/J

Banträffsansvarig SSI
                        Stolt ägare till Silverpilen

ailkert
                        Deltagare

ojsan =) men alltså om man inte har chippat den eller trimmat på annat sätt varför ska man då ha mätarna? för att det ska se tuffare ut eller?

honkster
                          Deltagare

>ojsan =) men alltså om man inte har chippat den eller trimmat på annat
                            >sätt varför ska man då ha mätarna? för att det ska se tuffare ut
                            >eller?

No Doubt! http://smilies.jeeptalk.org/otn/laughing/yelrotflmao.gif

————————————–
                            -HonKster- Blå My99 Kombi@Åre

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi556

dlehtihet
                            Deltagare

Jag tror på att ta saker och ting i rätt ordning. När jag skaffade mätarna var det med avsikt att hänga in en Vf-30 turbo och mappa om hela schabraket (utöver vad som redan gjorts på bilen). Eftersom det b.la har hänt en del för mig tråkiga saker (som jag nog inte vill ta upp på listan) som drabbat mig personligen och det faktum att jag har eventuellt har planer på att bygga ett egen inbäddat system för att läsa ut information ifrån ECU:n så vill jag nu sälja av mätarna + huset.

Men du har helt rätt. Med orginalbitarna på plats är det kanske överflödigt. Men när du väl sätter igång och pillar så vill du garanterat veta hur bettan mår 🙂

M v h

Danne

ailkert
                              Deltagare

alltså hur gör ni olika gubbar sådär
                                allt jag får blir liksom ”=)”
                                jaja vill fan också ha såna där mätare ju, får konsultera banken, vill ju chippa bilfan också, kostnad kostnad kostnad =))

LegacyLarsa
                                Keymaster

Man får ligga lågt ett tag (2-3 mån), få ihop lite pengar, sen är det bara att slå till!

🙂

/Larsa

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.