› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Medlems frågor?
- Detta ämne har 5 svar, 825 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 8 månader sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
11 september, 2003 kl. 11:46 #7120
Niklas
DeltagareMed andra ord, tänker du köpa något där du vill ha SSI rabatt så du tjänar mer än 200kr på att du har rabatten så bli betalande medlem idag. Annars väntar du tills november-januari och betalar in avgiften då.
PS: Minns att det snackades om att alla betalande medlemmar skulle få en rolig grej (från IM eller vilka det var?) men vad jag minns har det inte kommit något sådan. Blev det aldrig av eller?
11 september, 2003 kl. 12:25 #83885Subbarist
Deltagare>Med andra ord, tänker du köpa något där du vill ha SSI rabatt
>så du tjänar mer än 200kr på att du har rabatten så bli
>betalande medlem idag. Annars väntar du tills november-januari
>och betalar in avgiften då.
>
>PS: Minns att det snackades om att alla betalande medlemmar
>skulle få en rolig grej (från IM eller vilka det var?) men vad
>jag minns har det inte kommit något sådan. Blev det aldrig av
>eller?Då Det har varit lite rörigt på IM efter VD´ns bortgång så vet jag inte riktigt hur det ligger till men vad vi skulle få var SWRT´s rallykrönika från prodrive och vad jag vet så har prodrive strulat med detta så att IM inte har fått det än men men… den som lever får se 😉
11 september, 2003 kl. 12:40 #83887Niklas
DeltagareSå var det… 🙂
10 juni, 2004 kl. 18:40 #83884ExOrdis
DeltagareJa, inget beslut om ändring finns, så det gäller fortfarande.
Under hösten kommer förhoppningsvis lite detaljer att klarna
ang det vi saknar från i våras.
Men med Toyo-avtalet, övriga rabatter, 3ggr bankörning,
hemsidan, forumet & galleri för 200:- är det väl ingen
som känner sig lurad?
Om det skulle vara så eller att det finns andra synpunkter eller frågor vill jag att dessa frågor i första hand skickas
till styrelsen@impreza.nu och inte till forumet.
Tack./Kjell
>Vi hade en brytning kring 1 Nov förra året, och vi kommer nog
>tillämpa det i år också (om inte någon i styrelsen har några
>andra bestämda åsikter).
>
>Dvs. betalar man före 1 nov i år så gäller det endast året ut
>och man får betala nytt för 2004. Betalar man efter 1 nov så
>är man medlem året ut OCH 2004.
>
>Obs! Detta är inte spikat, så än så länge gäller betalning är
>2003 ger medlemskap 2003. 🙂10 juni, 2004 kl. 18:40 #83883OzO
DeltagareVi hade en brytning kring 1 Nov förra året, och vi kommer nog tillämpa det i år också (om inte någon i styrelsen har några andra bestämda åsikter).
Dvs. betalar man före 1 nov i år så gäller det endast året ut och man får betala nytt för 2004. Betalar man efter 1 nov så är man medlem året ut OCH 2004.
Obs! Detta är inte spikat, så än så länge gäller betalning är 2003 ger medlemskap 2003. 🙂
”Id be unstoppable… if I could just get started!”10 juni, 2004 kl. 18:40 #83886Rogga
DeltagareHej tänkte höra om medlemsskapet, va ju å handlade en impreza kombi i fredags 😀 , tok nöjd nu iaf 😉 Så nu vill man ju lösa medlemsskap men om man blir medlem nu måste man lösa nytt kort då efter nyår lr räcker det fram till 11-10-04 ?
/Rogga
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.