Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

En sak som slår mig… den kommer in miljarder medlemsansökningar till klubben. Det står klart och tydligt på våran hemsida att klubben endast tar emot betalande medlemmar. Vilket betyder att har man fått sin ansökan godkänd så är man fortfarande inte medlem utan man måste skicka in årsavgiften. När denna är registrerad, först då är man medlem i klubben.

Det ligger en hel bunt med godkända ansökningar men inga inbetalade årsavgifter. Tror folk att en godkänd ansökning == medlemskap??

Detta skapar väldigt mycket merarbete för oss. Jag tycker det är en märklig företeelse bara…

_______________________________________________________________________________
      ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

FeA
      Deltagare

Men man skulle väl få ett mail tillbaka om man vart godkänd va?
        Jag har inte fått nåt sånt mail – och ja, jag har kollat i “skräpposten” oxå :*

OzO
        Deltagare

Mail skickas så fort vi gör nåt var så säker (allt är autmajtiserat)! 🙂 PM:a eller maila webmaster@impreza.nu regnummer så kollar jag.

(Hotmail skickar SSI-mail till skräpkorgen. Inget vi kan göra åt utan vi kan bara tipsa om att använda annat mailkonto än hotmail… Eller ställ in i hotmail att mail från SSI är supergodkända)

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.