SSC Klubben Allmänna klubbfrågor Medlemsavgiften 2010

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Tack så mycket, kul och se att vårat arbete uppskattas 🙂

Markus
      Deltagare

Hoppsan, det här har fallit i glömska i år igen men nu har jag gjort en wire transfer och ser fram emot ett roligt år! 🙂

Mvh
        Markus

challe
        Deltagare

Härligt att höra 🙂

Mumin
          Deltagare

betallt äntligen 😛

Palm
            Deltagare

Jag med, bättre sent än aldrig 😀

Mumin
              Deltagare

men satan villken tid det tar dock 😛

kamikaze
                Deltagare

men satan villken tid det tar dock 😛

Ja det kan ta lite tid ibland

Betalningar gås igenom i slutet av varje månad av Vise Ordis ”Janne248” som sedan skickar en lista till mig och brorsan ”Challe” med nya medlemmar och gamla som betalat medlemsavgiften därefter sätter vi oss ner och knåpar ihop medlemskort och årmärke i små fina kuvert

Det innebär att betalningar från Februari kollas i dagarna och sedan skickar vi ut kuvert, så håll till godo

Mumin
                  Deltagare

kanon då vet jag, tackar. inte panik ifs men men vore ju kul 😛

agenten
                    Deltagare

Citat [/ strong]
                      Citat [/ strong] män satan villken tid det tar dock: P [/ span] Ja det kan ta lite tid iblandBetalningar gås igenom i Slutet av varje månad av Vise Ordis ”Janne248” som sedan Skickar en lista till mig och brorsan ”Challe” med nya medlemmar och gamla som betalat medlemsavgiften därefter Sätter vi oss ner och knåpar ihop Medlemskort och årmärke i små fina kuvert Det Innebär Att betalningar från Februari kollas i dagarna och sedan Skickar vi ut kuvert, Så Håll till godo
                      [ pan]:D

Hej betalade min avgift 20101004 har inte hört något ännu.Har man blivit för gamal eller har man varit med för länge?

MVH Medlem 542.

Janne248
                      Deltagare

Nu har 27/10 varit och det är nu möjligt att betala medlemsavgiften för 2010.

Dvs ni som ej ännu är medlem kan betala nu och få resten av årt samt hela 2010 for ynka 300:-

Ni som redan är medlem, hjälp klubben att i tidigt skede veta vilken kassa vi kommer att ha för nästa år!

OBS! För att förenkla medlemshantering så ber vi er att ALLTID ange erat medlemsnummer när ni betalar medlemsavgiften.
                        Detta gäller så klart bara er som redan är medlem!

Mvh,
                        Styrelsen genom Janne

Janne248
                        Deltagare

Hej betalade min avgift 20101004 har inte hört något ännu.Har man blivit för gamal eller har man varit med för länge? MVH Medlem 542.

Ehhh, 2010-10-04 har ännu äj varit. Det är i oktober, nu är bara mars.

agenten
                          Deltagare

Hej ursäkta mig skrev fel datum skulle vara 20100104.Bra du så det,nu kanske det är lättare.

MVH 542

rickey
                            Deltagare

Sådär, nu har jag också varit duktig och betalat min andel! 🙂

Cruise
                              Deltagare

Sådär då hade man betalat medlemsavgiften med 🙂

Så nu är det bara att vänta på att få kortet så man vet att allt gått igenom.

Mvh/
                                Erik

rickey
                                Deltagare

Jag känner lite att även om man inte är överdrivet aktiv i klubben de senaste året så känns det ändå hyggligt att betala in medlemsavgiften så man sponsrar med lite hjälp!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.