Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Det har nu gått 1 år och 2 månader sen jag köpte min bil å således blev medlem i denna klubb. Jag fick inbetalningskort, betalade, men sen har jag inte sett röken av varken inloggninguppgifter på impreza.nu eller klubbkort. Så jag undrar hur lång tid medlemshanteringen tar? mycket krångel?

/Maria som väntar på brev varje dag från imprezaklubben

OzO
      Deltagare

Vad heter du i efternamn och/eller regnummer?

/G

Janne248
        Deltagare

Maria, se även denna tråd.

Men om du informerar det Göran frågar efter så skall vi kontrollera att är som det skall och Desen kan skicka ut medlemskort!

MariaimprezaGT
          Deltagare

Håkansson reg nr TEX577

Impreza GT is teh ####!!

OzO
            Deltagare

Du har medlemsnummer 971.

Jag kan tyvärr inte se när din ansökan godkändes från denna dator (om jag ens kan se det från min hem-pc).

Din inbetalning registrerades 2006-02-04 15:20:21. När din inbetalning registrerade skickades ett mail till adress maria_mirnda@spray.se med inloggningsuppgifter.

Medlemskort har vi tyvärr ej skickat pga blablabladetkanduläsaiandratrådarblablabla… men du kommer få ett ganska snabbt om du mailar/pm:ar desen på forumet (vår medlemsansvarige).

/G – 🙂

Janne248
              Deltagare

Janne (=jag) skall skicka en list på massa medlemmar som vill ha medlemskort/årsmärke till Desen snarast, då kommer du med Maria!

Desen
                Deltagare

OzO det hade varit kanon om du kunde fixa till min login på imreza.nu
                  så ansökningarna slipper gå via Janne.
                  Tror du det skulle gå att fixa till inom den närmsta framtiden?

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.