› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Medlemskort?
- Detta ämne har 11 svar, 998 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 10 månader sedan av
Wiklundh.
-
FörfattareInlägg
-
7 januari, 2003 kl. 20:29 #6465
lunkan
DeltagareSka man få något medlemskort och medlemsnr? Bara undrar så man vet. Jag kanske har missat nåt mail eller liknande! Bara nyfiken 😀
7 januari, 2003 kl. 20:34 #79542OzO
DeltagareEtt mail med medlemsnummer borde du ha fått strax efter att styrelsen godkände dig som medlem. Maila mig om du vill veta ditt nummer.
Medlemskort är förhoppningsvis på gång under jan-feb. Ni som redan har kort kommer få ett årsmärke att sätta på kortet.
Ni som betalade innan årskiftet kommer förhoppningsvis (håller fingrarna i kors) få SWRT årskrönika eller kalender eller vad det nu var… 🙂
”It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”7 januari, 2003 kl. 21:01 #79547Subbarist
DeltagareFan sitter du och sover på mötena 😛 krönika var det.
Subbarist javisst!
21 februari, 2003 kl. 22:54 #79552Sussie
DeltagareLäste att alla nya medlemmar hade fått sina kort men jag har ej fått något?!!??
23 februari, 2003 kl. 19:45 #79548Subbarist
DeltagareNär betalade du? före eller efter årsskiftet? du kan vara lung den är på väg jag vet att Toni sliter hårt med detta så ha tålamod 😉
Subbarist javisst!
Rabattansvarig SSI
Den GRÜNE FARAN24 februari, 2003 kl. 09:29 #79543Toni
Deltagare>Läste att alla nya medlemmar hade fått sina kort men jag har ej fått
>något?!!??Sussie,
Det har skickats till dig i januari till den adress du då hade angiven i vårt medlemsregister. Har du lust att verifiera att det står korrekt adress registrerade i vårt online-register innan vi i så fall måste skicka ytterligare ett medlemskort till dig?MVH
Toni24 februari, 2003 kl. 09:36 #79544Toni
DeltagareStatus är att alla nya medlemmar som BETALT fr o m november förra året t o m mitten januari ska ha fått medlemskort med årsmärke.
Av de som var medlemmar 2002 har ca 35% fått årsmärke för 2003. Ytterligare ca 35% av dessa får sitt märke inom en vecka. Resterande 30% (de som själva dröjt längst med betalningen…) får vänta ytterligare ca en-två veckor.
Därefter tar jag itu med de som betalat och registrerat sig den senaste månaden.Det ska skrivas ut och klistras etiketter, köpa kuvert och frimärke, stoppas i årsmärke och litet meddelande samt slickas kuvert och frimärke som sen postas. Allt tar lite tid då ordinarie jobb och viktigt privatliv måste få prioritet.
Men det kommer.24 februari, 2003 kl. 09:59 #79545Toni
Deltagare>Ska man få något medlemskort och medlemsnr? Bara undrar så man vet.
>Jag kanske har missat nåt mail eller liknande! Bara nyfiken 😀Även i ditt fall Lunkan borde ett brev ha kommit på posten…
Har du rätt adress reggad? Mysko det här… hmmm…7 april, 2003 kl. 13:34 #79551mikande
Deltagare>>Ska man få något medlemskort och medlemsnr? Bara undrar så man vet.
>>Jag kanske har missat nåt mail eller liknande! Bara nyfiken 😀
>
>Även i ditt fall Lunkan borde ett brev ha kommit på posten…
>Har du rätt adress reggad? Mysko det här… hmmm…Börjar bli lite orolig över mitt kort jag me ..
Betalade i slutet av januariKanske kan va bra o ha o vifta med om man vill in på mantorp?? 😀
7 april, 2003 kl. 19:23 #79550lunkan
DeltagareSåg att jag glömt o meddela att jag o Sussie har fått våra kort för ett tag sen (månader sen) fick dom precis efter allt skriveri. Jäkligt snygga 😉
8 april, 2003 kl. 05:23 #79549vibbe555
DeltagareTjena Toni
Jag har inte fått något medlemskort ännu, kommer det snart? eller har du fortfarande mycket att göra?
MVH/Martin16 mars, 2004 kl. 13:07 #79546Wiklundh
DeltagareBidde’ de’ något medlemskort/märke snart för oss betalande medlemmar?
/Michael
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.