› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Medlemskort + nya märken för 2004 är nu på gång
- Detta ämne har 38 svar, 1,884 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
19 januari, 2004 kl. 10:20 #7448
dlehtihet
DeltagareFör er som betalt in medlemsavgiften så kommer det att dimpa ner ett litet vitt kuvert i morgon, Tisdag. För nya medlemmar så kommer medlemskort och en liten present:)
För er gamla ”rävar” så måste jag be er vara väldigt noggranna när ni kollar kuvertet så att ni inte missar det lilla årsmärket som ligger där i. Limma fast det på baksidan av ert medlemskort så är allting frid och fröjd 🙂
M v h
Danne – Eder egen medlemskortsutskickare
19 januari, 2004 kl. 10:39 #86609Mange
DeltagareFår man nya märket också om man är stödmedlem?
/Mange
19 januari, 2004 kl. 10:59 #86622Niklas
DeltagareFan, det har man helt glömt ju. Jösses. Hem o skicka pengar på momangen. Att man skall behöva bli påmind om allt! 😮 x(
19 januari, 2004 kl. 12:23 #86592OzO
Deltagare>Får man nya märket också om man är stödmedlem?
—Nej, tyvärr. Det skulle kosta för mycket att underhålla 500+ pers. Så endast betalande/aktiva får utskick.
Sen vet jag ej om du kan köpa SSi-märket, fråga Kaarlo (kaarlo@impreza.nu).
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::19 januari, 2004 kl. 12:26 #86610Mange
Deltagare>>Får man nya märket också om man är stödmedlem?
>–
>
>Nej, tyvärr. Det skulle kosta för mycket att underhålla 500+
>pers. Så endast betalande/aktiva får utskick.
>
>Sen vet jag ej om du kan köpa SSi-märket, fråga Kaarlo
>(kaarlo@impreza.nu).
>Jag satsar på att bli aktiv igen år 2005.
/Mange
19 januari, 2004 kl. 13:00 #86602dlehtihet
Deltagare>Fan, det har man helt glömt ju. Jösses. Hem o skicka pengar
>på momangen. Att man skall behöva bli påmind om allt! 😮 x(Jaha, då blir det 5 rapp med linjalen på Prodrive vingen med medföljande repor… Har skickat Dragan och Bogdan för att utdöma det. De borde vara framme 18.30 ikväll…. 😉
//Danne – ska OCKSÅ ta och betala in 😛
19 januari, 2004 kl. 13:05 #86623Niklas
DeltagareTur jag hinner betala innan 18:30 då alltså. Skall stå med kvittot (utskriven internetbanksida) och visa upp för dem i garaget!
EDIT: Betalat!!! Sabba inte min vinge! 😀
19 januari, 2004 kl. 20:35 #86620Groover
DeltagareSprättade kuvertet och tänkte…. Va fan, Vem mig driva Aprilio?
Men…se där var ett litet vackert märke 🙂
Medlemskort fanns dock inte bifogat. Kommer senare eller ?Den som ingen turbo har…
han får åka utan bar….19 januari, 2004 kl. 20:37 #86624Niklas
DeltagareGroover: Ibland tror de att man är gammal medlem och redan har ett medlemskort. Detta får man påpeka så kommer kortet på posten. Det hände för mig förra året. 🙂
19 januari, 2004 kl. 21:00 #86603dlehtihet
DeltagareSå sant så sant Eljen,
Skickade ut 43 kuvert och av dem blev 3 stycken utan medlemskortet (men med minimärket) (eftersom jag såg galet). Groover/Olle (och ni övriga 2), ditt medlemskort kommer inom ett par dagar. Promise 🙂
M v h
Danne
>Groover: Ibland tror de att man är gammal medlem och redan
>har ett medlemskort. Detta får man påpeka så kommer kortet på
>posten. Det hände för mig förra året. 🙂20 januari, 2004 kl. 07:11 #86621STI_Subba
DeltagareFick min kuvert med lilla märket. Den hamnade nästan i sopen, men såg lilla märket gömma sig i hörnet.
Tack Danne!
/Kyle
20 januari, 2004 kl. 07:14 #86625Niklas
DeltagareDax att tejpa fast det lilla märket på ett papper så man inte missar det? 😉
/A – som hoppas att märket kommer till Göteborg i ett rek. brev! 😀
21 januari, 2004 kl. 10:48 #86601skytiskapilen
DeltagareCaramba miss igen! 200 kr på väg Danne!
/Andreas
http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/sarge/Tire_anim.gif
– Original Gangster –21 januari, 2004 kl. 12:22 #86615Rogga
DeltagareEn fråga, jag ha ju anmält att jag vill bli medlem för några månader sen men har varken fått inbetalningskort lr dyl.
Vill vara aktiv medlem, synd man inte kunde ta sig eget namn och adress efter som bilen inte står på mig bara..Rogga ”Kombimaffian”
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi556
21 januari, 2004 kl. 15:50 #86626Niklas
DeltagareGhoofy: Beror på bolag, skada, ägare samt förare. Men en enkel regel är ”ge fan i att orsaka en olycka”.
En SSIare fick pengar av försäkringsbolaget för en kraschad bil. Försäkringsbolaget sa bara ”jaja, det är lugnt, blir 500kr extra i självrisk bara” när ägaren sa ”det var sonen som körde”.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.