SSC Allmänt snack Allmänt småprat Medlemskort + nya märken för 2004 är nu på gång

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
  • Författare
    Motin
    Deltagare

Hej!

Undrar bara när medlemskorten för de nya medlemmarna beräknas kunna dimpa ner ? 🙂

dlehtihet
      Deltagare

Tjena,

Så fort nya korten dimper ner ifrån tryckeriet så drar jag igång med utskick till nya medlemmar.

”Hang in there” 😉

M v h

Daniel

>Hej!
        >
        >Undrar bara när medlemskorten för de nya medlemmarna beräknas
        >kunna dimpa ner ? 🙂

nisse
        Deltagare

jag har fortfarande inte fått något brev!?!

nisse
          Deltagare

det är jag också!

ExOrdis
            Deltagare

Urschäkta, det blev lite goddag yxskaft minsann.
              Jaja, förhoppningsvis förstod de flesta ändå. 😉

ExOrdis
              Deltagare

Samtliga medlemsansökningar i inkorgen är behandlade idag och tidigare genomgångna
                men ännu ej betalda har fått påminnelsemail.
                Har ni inte fått något mail kan det bero på något av följande orsaker:
                Ej komplett regnummer eller helt felaktigt, inget telefonnummer, fel mailadress mm.
                Fyll då förslagsvis i formuläret igen med RÄTT uppgifter så går det säkert bättre.

dlehtihet
                Deltagare

Nenas problemas. Kaarlo & the gang ska nog ha mest tack för att ha skakat fram så frejdiga märken och dekaler 🙂

Så, kanske dags för undertecknad att betala in avgiften också någon gång så att jag förtjänar 2004 års märke (* skäms *) :+

>Jag fick mitt märker igår!! Silvrigt (så klart 😀 😀 😀 😀
                  >:D) å fint!! Tack Daniel!

OzO
                  Deltagare

>Samtliga medlemsansökningar i inkorgen är behandlade idag och
                    >tidigare genomgångna men ännu ej betalda har fått påminnelsemail.
                    >Har ni inte fått något mail kan det bero på något av följande
                    >orsaker:

Fast det förklarar inte varför en del inte har fått märke trots betalning? Men jag gissar att saker och ting är på G…

Har ni frågor så maila gärna nån av klubbadresserna om nu undrar något ang. ert medlemskap/registrering. Det går snabbare än att posta här på forumet.

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

Manor
                    Deltagare

AlienDice är inte aktiv medlem 2004 😛 😛 😛 😛 (just nu)…men det är jag ;).

mvh Mats N

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.