Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Plura
    Deltagare

Hej,

Det var uppe i en annan tråd om nya medlemmar som undrade vad dom skulle sätta ett sitt klistermärke dom hade fått ihop med medlemskortet. Där stod det vilka medlemsnummer dom har fått 853 resp. 857.

Nu till min fråga. Jag fick bekräftelse för drygt en månad sedan om att min betalning var registrerad och jag har fått medlemsnummer 846.
      Men det har inte dykt upp något medlemskort än. Jag tycker det är lite konstigt då flera andra som blivit medlemmar efter mig har fått sitt.

Vill inte verka tjatig. Jag vill bara kolla så jag inte trillat mellan stolarna.

Tack på förhand och för ett bra jobb.

/Pelle #846

Plura
      Deltagare

Ingen ansvarig som kan kolla hur det ligger till.

Eller om det är posten som har klantat sig.

/Pelle

OzO
        Deltagare

Skicka mail till medlemskort@impreza.nu (då går mailet till dom som fixar med kort; Marie läser detta forum med och kommer säkert att besvara din fråga).

Visst låter det lämpligt att kort skickas ut i ordning, men jag vet inte 100% eftersom det inte är jag som skickar.

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Guailo
          Deltagare

Hurra!

Då får jag också något annat än dom vanliga räkningarna snart? :* =)

/ #848

Guailo
            Deltagare

Wahoo!

Det kom minsann ett brev idag, som inte var en räkning… =)

Nu ska jag bara fundera ut var SSI-märket skall sitta.

/P

Plura
              Deltagare

Även jag fick mitt idag. Nu ska det åkas på träffar och få lite nya kompisar.

/Pelle

Blocken
                Deltagare

>Även jag fick mitt idag. Nu ska det åkas på träffar och få
                  >lite nya kompisar.
                  >
                  >/Pelle

Härligt! Nya medlemmar runt om i landet som åker på träffar och får nya erfarenheter och kompisar – LYSANDE! 🙂

…men vi kommer inte kontrollera om medlemmarna har sitt medlemskort med sig på en tex en McD-träff – så ni som ännu inte fått era kort – ut & träffa folket ändå NU! 😀

Mvh Blocken

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

daniel83
                  Deltagare

Bra då vet jag det.

Blocken
                    Deltagare

Hoppas vi inte varit otydliga? I så fall vill vi gärna veta det! Klart vi inte gör stickprovskontroller utanför McD en söndag i månaden… 😉

Positiv kritik med förslag till förbättring är det bästa vi vet!

/AB & styrelsen

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

MarieT
                      Deltagare

Medlemskort, klistermärken och brev är på väg till alla som betalat
                        fram till den 30 mars, till både nya och gamla medlemmar.
                        Så ditt kuvert, Plura, borde ha dykt upp eller så håller posten
                        på kuvertet extra länge. Men som sagt, de är skickade. 🙂

Hör av dig via mailadressen om det mot förmodan inte kommer.

/M

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.